معارفه جوان ترین عضو هیأت مدیره بانک مسکن

صبح امروز عضو جدید هیأت مدیره بانک مسکن با حضور مدیر عامل و مدیران ارشد بانک و همچنین معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی معارفه شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، در این جلسه محمد علی دهقان دهنوی به عنوان عضو جدید هیات مدیره بانک مسکن معرفی شد و از خدمات و اقدامات شایسته ی محسن عزیزی، عضو سابق هیأت مدیره تقدیر به عمل آمد.

در این جلسه حسین قضاوی معاون امور بانکی بیمه و شرکتهای دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه بانک مسکن یک بانک تخصصی در بخش مسکن و ساختمان به حساب می آید، گفت: با توجه به اینکه سال گذشته عمده بخش های اقتصادی از رکود خارج شدند، اما بخش مسکن همچنان با رشد منفی همراه بود، لازم است در سال جاری سیاست ها و ابزارهای مالی مناسب تر برای تقویت سمت عرضه و تقاضا به صورت توام برای این بخش توسط بانک مسکن طراحی و به کار گرفته شود.

در جلسه تودیع و معارفه عضو هیأت مدیره بانک مسکن، دکتر محمد هاشم بت شکن مدیر عامل بانک نیز درباره اقدامات انجام شده توسط محسن عزیزی در حوزه ی فنآوری اطلاعات و زیر ساخت های نوین گفت: سرمایه گذاری های قابل توجهی در فنآوری اطلاعات طی سه سال و نیم حضور محسن عزیزی در هیأت مدیره اتفاق افتاد که از این منظر بانک مسکن دارای شرایط نسبتا مناسب و قابل قبولی است.

در این جلسه محسن عزیزی و محمد علی دهقان دهنوی هم، به ترتیب درباره اقدامات انجام شده در حوزه ی فنآوری اطلاعات مرتبط با بانک مسکن و همچنین طرح ها و ایده های جدید قابل اجرا در بانک توضیحاتی را در جلسه ی شورای مدیران ارایه کردند.

گزارش تکمیلی این خبر متعاقبا اعلام خواهد شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000