معاون اداره کل امور شعب استان تهران:

راهبرد شعب استان تهران، ارائه خدمات بانکداری شرکتی باشد

شعب مختلف بانک در استان تهران باید به فکر ارائه خدمات بانکداری شرکتی به شرکت ها و بنگاه های مختلف دولتی و بخش خصوصی باشند.
پایگاه خبری بانک مسکن

حمید غفاری در گفتگو با پایگاه خبری بانک مسکن در رابطه با عملکرد و ظرفیت های مدیریت های شعب مناطق سه گانه تهران گفت: تصورات و اهدافی که برای این سه منطقه تعریف می شود ممکن است نسبت به سایر مناطق کشور، کمی بالاتر باشد اما این اهداف، بر اساس ظرفیت های بالقوه و حتی بالفعل این سه مدیریت تصویر می شود و دور از واقعیت نیست.

وی با اشاره به اهمیت قیمت تمام شده پول در صنعت بانکداری و توجه ویژه مدیران ارشد بانک مسکن به این مهم تصریح کرد: مدیریت مناطق سه گانه تهران در طی سال گذشته، توانستند به موفقیت های قابل توجهی در زمینه قیمت تمام شده پول دست یابند.

غفاری با برشمردن یکی دیگر از ویژگی های مناطق سه گانه تهران افزود: مدیریت های غرب، شرق و مرکز تهران به دلیل استقرار در پایتخت سیاسی و اقتصادی کشور، از ظرفیت فوق العاده ای در جذب منابع جدید برخوردارند.

معاون اداره کل امور شعب استان تهران ادامه داد: به دلیل وجود دستگاه های اداری بخش دولتی و خصوصی در تهران، شعب مختلف بانک در سراسر استان تهران و هر سه مدیریت می توانند کانال های نقل و انتقالات این نهادها، سازمان ها و شرکت ها را به سوی خود جذب کنند.

وی با تاکید بر اینکه در سال جاری اهداف تعیین شده با وجود موانع بسیاری، به شیوه مناسبی به تحقق رسیده اند خاطر نشان کرد: استفاده از منابع شرکت ها و سازمان ها، در رأس اهداف ما برای تقویت منابع بانک قرار داشته است.

غفاری با تاکید بر لزوم توجه شعب مدیریت های مناطق سه گانه تهران به بانکداری شرکتی، گفت: شعب مختلف بانک در تهران بر اساس ظرفیت هایی که به آن ها اشاره کردم می توانند کلیه خدمات بانکی مورد نیاز شرکت ها و ارگان ها را انجام داده و به این ترتیب، منابع جدیدی را بی افزایند.

در همین زمینه بررسی های ما نشان می دهد در تحقق شاخص «قرض الحسنه پس انداز» در پایان خرداد ماه سال جاری، منطقه غرب تهران توانسته 680 درصد هدف تعیین شده را محقق کند که در این زمینه، رتبه اول کشور را در اختیار دارد.

در کاهش بدهی مانده پرونده های موجود در سر فصل مطالبات مشکوک الوصول (با ضمانت نامه و بدون ارزی) در پایان سال 1395 نیز منطقه مرکز تهران با ثبت تحقق منفی 90 درصدی هدف تعیین شده، با این حال در رتبه سوم تحقق هدف در میان مدیریت های مختلف شعب بانک مسکن قرار دارد.

همین منطقه در مبحث «کاهش بدهی مانده پرونده های موجود در سر فصل مطالبات معوق در پایان سال 1395» در رتبه دوم کشور قرار داشته است. این منطقه توانسته بود در پایان خرداد ماه امسال، 318 درصد هدف تعیین شده را تحقق بخشد.

در مبحث «کاهش بهای تمام شده پول»، منطقه شرق تهران توانسته 467 درصد از هدف تعیین شده را به ثبت رسانده است که رتبه سوم کشور را در پایان خرداد ماه گذشته به دست آورده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000