اداره کل فناوری اطلاعات بانک مسکن تشریح کرد

جزییات نسخه جدید همراه بانک مسکن

اداره کل فناوری اطلاعات بانک مسکن از راه‌ اندازی نگارش جدید همراه بانک مسکن با قابلیت‌ های جدید خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در راستای توسعه و بهبود عملکرد درگاه‌های پرداخت غیرحضوری، نگارش جدید سامانه همراه بانک مسکن شامل فایل‌های نصب برنامه برای گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید، جاوا و ‌‌ios بر روی وب سایت اینترنتی بانک مسکن قرار گرفت.

در این نگارش علاوه بر بهبود عملکرد نسخه قبلی همراه بانک مسکن، دست‌ کم چهار سرویس جدید به سامانه اضافه شده است؛ استعلام مشخصات صاحب حساب مقصد در انتقال وجه ساتنا و پایا، تغییر حساب پیش فرض کارت، واکشی و به روز رسانی شماره کارت‌های مشتری و واکشی و به روز رسانی شماره حساب‌های مشتری این چهار سرویس را شامل می شود.

بنا بر اعلام اداره کل فناوری اطلاعات بانک مسکن هم‌ اکنون همچنین نگارش جدید همراه بانک مسکن برای سیستم عامل ‌IOS در حال بارگذاری بر روی سایت فروشگاه نرم افزاری شرکت اپل(APPSTORE) است.

به گفته مدیران اداره کل فناوری اطلاعات بانک مسکن، این بانک در راستای توسعه ابزارهای بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات کارآمدتر و فراگیر، اقدام به ایجاد سامانه بانکداری تلفن همراه کرده است تا با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن، ارزان و سهل الوصول،گام موثری در جهت جلب رضایت مشتریان خود برداشته و مشتریان بتوانند صرفا با در دست داشتن تلفن همراه خود فارغ از محدودیت‌های زمانی و مکانی از خدمات بانکی بهره‌مند شوند.

نسخه فعلی همراه بانک مسکن هم‌ اکنون در قالب ارائه دو نوع خدمات شامل خدمات کارت و خدمات حساب، امکان دسترسی مشتریان و کاربران به میزان مانده حساب، انتقال وجه داخلی(مسکن کارت به مسکن کارت)، انتقال وجه شتابی(مسکن کارت به کارت‌های عضو شبکه شتاب)، پرداخت قبض به صورت دستی و یا توسط بارکد، خرید شارژ انواع سیم‌کارت‌های اعتباری(همراه اول،ایرانسل،تالیا و رایتل)، خرید اعتبار برچسب الکترونیکی عوارض، پرداخت قسط، سه گردش آخر، سه شارژ آخر، سه قبض آخر، سه انتقال آخر، خرید شارژ مستقیم سیم کارت‌های اعتباری، ارسال صورت حساب به ایمیل، به روز رسانی سرویس‌ها، تغییر حساب پیش فرض، حذف کردن کارت، مسدود یا غیر فعال کردن کارت را فراهم کرده است.

همچنین در خصوص کارت تسهیلات، دسترسی به خدماتی همچون صورت وضعیت، سه گردش آخر، ارسال صورت حساب به ایمیل، به روز رسانی سرویس‌ها،حذف کردن کارت و غیر فعال کردن کردن کارت از این طریق مهیا است.

دارندگان کارت صندوق پس انداز مسکن جوانان نیز می توانند با استفاده از همراه بانک مسکن از آخرین وضعیت مانده، صورت وضعیت، سه گردش آخر، ارسال صورت حساب به ایمیل، به روز رسانی سرویس‌ها، حذف و غیر فعال کردن کارت مطلع شده و بهره برداری کنند. این در حالی است که با استفاده از همراه بانک مسکن، همچنین واریز وجه به کارت صندوق پس انداز مسکن جوانان از طریق گزینه انتقال وجه امکان پذیر است.

همچنین دارندگان انواع حساب‌های بانک مسکن می توانند با استفاده از همراه بانک مسکن به سرویس های حواله منظم بانک به منظور برداشت از حساب اعلامی مشتری نزد بانک مسکن به منظور پرداخت به موقع و منظم اقساط از سوی بانک بدون نیاز به مراجعه مشتری به شعب و یا خودپرداز، پرداخت اقساط به صورت دستی و یا با استفاده از بارکد، پرداخت قسط از حساب مسکن به حساب و یا کارت تسهیلات و همچنین انواع عملیات چک، شامل درخواست صدور چک،گزارش چک‌ های صادره به ایمیل و مشاهده وضعیت چک، دسترسی داشته باشند.

این در حالی است که بنا بر اعلام اداره کل فناوری اطلاعات بانک مسکن،گزارش واریز یارانه‌ها، مشاهده کد شبا، سه گردش آخر، سه شارژ آخر، سه قبض آخر، سه انتقال آخر، ارسال صورت حساب به ایمیل، تغییر رمز حساب، حذف یا غیر فعال کردن حساب، خدمات برچسب الکترونیک عوارض و ... از دیگر خدمات ارائه شده در قالب همراه بانک مسکن به مشتریان بانک مسکن است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000