مدیر شعب استان خراسان رضوی:

برند بانک مسکن به عنوان یک بانک دولتی در اذهان مردم همواره باقیست

مدیر شعب بانک مسکن استان خراسان رضوی و مسؤولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان به منظور همفکری و ایجاد ارتباط دو سویه گرد هم آمدند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این جلسه حسن خطیب زاده مدیر شعب بانک مسکن استان خراسان رضوی با اشاره به این نکته که جایگاه و نقش روابط عمومی در یک سازمان بسیار مهم است، اظهار داشت: در ساختار یک سازمان ، روابط عمومی در رده های بالا قرار دارد که می تواند تصمیم گیری مدیران را بسیار تسهیل کند. وی افزود: روابط عمومی زبان گویای مشکلات، انتقادات و پیشنهادات سازمان است و برنامه ریزی و تصمیم گیری سازمان را تحت تاثیر قرار می دهد.

مدیر شعب استان سمنان در ادامه سخنان خود بیان کرد: یکی از دلایل مهم برگزاری این نشست با مسؤولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی این است که آن ها عامل بسیار خوبی برای اطلاع رسانی و انتقال مسائل و مشکلات و همچنین پل ارتباطی بین بانک و سازمان های ذی ربط می باشند.

خطیب زاده بانک مسکن را به عنوان یک بانک تخصصی در بخش مسکن معرفی و تصریح کرد: این بانک، یک بانک کاملاً خدمت رسان است و در کل کشور تسهیلات مهر جهت 2 میلیون و 400 هزار واحد مسکونی از محل خط اعتباری بانک مرکزی تا کنون پرداخت شده که نزدیک به 80 درصد پروژه ها به مرحله فروش اقساطی رسیده و تحویل متقاضیان شده و مابقی نیز در سال جاری و نهایتاً سال آینده به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

مدیر شعب استان خراسان رضوی تاکید کرد: بانک مسکن یکی از سالم ترین و بهترین بانک ها در شبکه بانکی کشور است و برند بانک مسکن به عنوان یک بانک دولتی در اذهان همه مردم همواره باقیست.

وی در ادامه سخنان خود افزود: پرداخت تسهیلات مسکن مهر، مسکن روستایی و تسهیلات تبصره ای که از طرف دولت برای بانک مسکن تکلیف شده است در تمامی شعب کشور در حال انجام است.

خطیب زاده خاطر نشان ساخت: رسالت مهم بانک مسکن، تامین مسکن برای آحاد جامعه است که یکی از مهمترین نیازهای مردم محسوب می شود و باید مد نظر قرار گیرد. وی ادامه داد: با مشارکت و مساعدت مسؤولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید یک هم افزایی کامل در حوزه اطلاع رسانی انجام شود تا در راستای ارائه خدمات بانک مسکن، هدف رفاهی سازمان ها تامین و یک نظام پس انداز و برنامه ریزی شده با توجه به شرایط مالی هر یک از کارکنان ادارات ذی ربط صورت پذیرد.

در ادامه جلسه با پخش کلیپ های آموزشی انواع خدمات بانک مسکن مورد نیاز کارکنان ادارات، انواع خدمات بانک مانند حساب صندوق مسکن یکم، ممتاز و جوانان تشریح و به سؤالات مسؤولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی پاسخ داده شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000