اعتماد عمومی به سیستم بانکی برقرار است

دسته بندی : اقتصاد کلان
۱۳۹۶/۰۸/۲۷
اعتماد عمومی به سیستم بانکی برقرار است و آمارها نشان از افزایش و رشد میزان سپرده گذاری در سیستم بانکی کشور دارد و حتی میزان سپرده های ثابت هم رشد چشمگیری پیدا کرده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن به نقل از موج، محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهوری در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران، گفت: در خصوص تعاونی فرشتگان، سپرده گذاران تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان سپرده های خود را دریافت کرده اند که به این ترتیب ۹۶ درصد از مشکلات سپرده گذاران این موسسه برطرف شده است.

وی افزود: سپرده گذارانی هم که بیش از ۲۰۰ میلیون تومان سپرده گذاری داشته اند، تا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان خود را در این مرحله دریافت می کنند و بازپرداخت بقیه سپرده ها نیز در حال بررسی و تصمیم گیری است.

نهاوندیان با تاکید بر اینکه برخورد جدی با عاملان این شرایط که برای مردم نگرانی ایجاد کردند در دستور کار قرار دارد، خاطر نشان کرد: نباید هیچکس در اقتصاد ایران به خود اجازه دهد تا با اهمال و بی انضباطی و عدم انجام وظایف در قبال سرمایه های مردم به اعتماد عمومی لطمه وارد کند.

وی در پایان گفت: خوشبختانه علیرغم برخی جوسازی های نامناسب، اعتماد عمومی به سیستم بانکی برقرار است و آمارها نشان دهنده افزایش و رشد میزان سپرده گذاری در سیستم بانکی کشور است و حتی میزان سپرده های ثابت هم رشد چشمگیری پیدا کرده است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000