مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبرداد:

افتتاح ۸۲۳ واحد مسکن مهر در استان گیلان

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۶/۱۱/۰۱
همزمان با دهه مبارک فجر ۷۴ پروژه در حوزه‌های مختلف راه و شهرسازی استان گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان، درباره طرح‌های بخش مسکن و راه که قرار است در دهه فجر در استان گیلان افتتاح شود، اظهار کرد: ۷۴ طرح در حوزه‌های مختلف راه و مسکن شامل روکش و آسفالت راه‌های اصلی، فرعی، روستایی، ابنیه فنی و مسکن مهر افتتاح می‌شوند.

وی بیان کرد: بهسازی و آسفالت ۱۳۷.۴ کیلومتر از راه‌های روستایی در قالب ۵۱ پروژه، بهسازی راه‌های اصلی، فرعی و نقاط حادثه‌خیز به طول ۳۲.۶ کیلومتر در قالب ۷ پروژه و بهره‌برداری از ۸۲۳ واحد مسکن مهر از جمله این طرح‌هاست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها بالغ بر ۹۳۳ میلیارد و ۴۵۵ میلیون ریال هزینه شده که تمام آنها در دهه فجر ۹۶ افتتاح می‌شوند.

وی درباره طرح‌های مسکن مهر ی که در دهه فجر افتتاح می‌شوند، گفت: ۸۲۳ واحد مسکن مهر در استان گیلان در دهه فجر افتتاح می شوند که از این تعداد، ۴۴۰ واحد در قالب طرح سه جانبه و ۳۳۳ واحد در قالب طرح تعاونی و ۵۰ واحد خودمالکین است.

خاوری بیان کرد: این واحد‌ها در بخش تعهدات دولت اعم از قرارداد‌های تفاهم‌نامه سه جانبه، تعاونی و خودمالک، در شهر‌های رشت، آستانه، تالش، لنگرود، لاهیجان، انزلی، آستارا، رودبار، رستم آباد، لوشان و فومن با هزینه‌ای بالغ بر ۶۱۹ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال در دهه مبارک فجر سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در ادامه تاکید کرد: در راستای محرومیت‌ زدایی، عمران و آبادی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، اجرای پروژه‌های راهسازی در مناطق مختلف در نقاط محروم و روستاها یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های جمهوری اسلامی ایران است که امیدواریم بتوانیم خدمات ارزنده‌ای در این راستا به مردم خوب و ولایت مدار استان گیلان ارائه دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با اشاره به توجه ویژه دولت و برداشته شدن خیز بزرگ رفع محرومیت از چهره راه‌های روستایی استان گیلان، یادآور شد: اکنون با اجرای پروژه‌های راهسازی بیش از ۹ هزار و ۶۲۰ خانوار از راه آسفالته مناسب بهره‌مند شدند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000