استاندار فارس :

کارنامه موفق مدیریت فارس نشان دهنده عملکردی شایسته

طی برگزاری جلسه ای مدیر شعب استان فارس و استاندار فارس با هم گفتگو و در خصوص پیشرفت استان تبادل نظر کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، مهندس اسماعیل تبادار استاندار فارس ضمن تقدیر از عملکرد مناسب مدیریت شعب استان فارس گفت : با توجه به بازخوردها و مشاوره هایی که با معاون عمرانی استانداری و رئیس بنیاد مسکن فارس داشته ایم، کارنامه موفق مدیریت فارس نشان دهنده عملکرد شایسته این مدیریت در زمینه رشد و شکوفایی استان فارس می باشد . وی در این خصوص افزود : رضایت مردم حاصل نمی گردد مگر اینکه بانک ها به طور شایان در استان فارس فعالیت نمایند.
تبادار همچنین خدمات بانک مسکن را در راه خانه دار شدن مردم تحسین برانگیز عنوان نمود و تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات را برای جلب رضایت مردم ضروری قلمداد نمود.
علی کمالی مدیر شعب استان فارس با بیان این موضوع که بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی توانسته رتبه دوم را در بین سایر بانک های استان کسب کند، اظهار داشت : با توجه به اینکه مخاطب اصلی در سیاستگذاری این بانک کمک به خانه دار شدن اقشار متوسط و پایین جامعه می باشد از پرداخت 1.5 برابری تسهیلات نسبت به منابع در استان سخن گفت .
وی ضمن توضیح درباره اهم فعالیت های مدیریت شعب استان فارس تصریح کرد: افزایش 47 درصدی تسهیلات خرید از سال گذشته تا کنون و ارائه تسهیلات 120 میلیون تومانی به زوجین شرایط مناسبی را برای افزایش تقاضای مردم و بهبود شرایط رونق بخش مسکن را رقم زده است.
کمالی همچنین از پرداخت 2255 فقره تسهیلات برای ساخت واحدهای مسکونی ، 107 هزار فقره تسهیلات طرح مسکن مهر و 584 فقره تسهیلات جهت بافت فرسوده در استان فارس خبر داد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000