استارت‌آپ‌های فرودگاهی حمایت می شوند

تفاهمنامه همکاری مشترک با هدف حمایت از استارت‌آپ‌های فرودگاهی به امضای مدیران عامل شرکت توسعه خدمات کارآفرینی بانک مسکن و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) رسید.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، انعقاد این تفاهمنامه با هدف گسترش فرهنگ کارآفرینی و حمایت از فعالیت‌های کارآفرینان و کسب و کارهای نو و فناوری پایه در حوزه‌های مربوط به خدمات فرودگاهی و به دنبال آن، بهبود تجربه مسافران در فرودگاه با استفاده از خدمات نوین انجام شد.
بر اساس مفاد این تفاهمنامه از این پس تمام استارت آپ های فعال در این حوزه می توانند از طریق شرکت توسعه خدمات کارآفرینی بانک مسکن، خدمات خود را به شرکت شهر فرودگاهی ارائه دهند.
همچنین شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) نیز موظف شد خدمات مورد نیاز خود را در قالب برگزاری نشست ها و همایش ها به اطلاع اعضای کارآفرین شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن برساند.
در جلسه امضای این تفاهمنامه حمید یاری، مدیرعامل شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن اعلام کرد: از این پس تمام افرادی که در حوزه های مرتبط با خدمات فرودگاهی، استارت آپی داشته باشند و یا حتی در مرحله ایده پردازی اولیه باشند، می توانند با کمک شرکت توسعه خدمات کارآفرینی بانک مسکن طرح خود را در صورت برخورداری از جذابیت در بازار پیاده سازی کرده و یا گسترش دهند. در این مسیر شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) نیز از ایده های کسب و کار فناوری پایه در حوزه خدمات فرودگاهی حمایت خواهد کرد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: این شرکت با توجه به وابستگی به بانک مسکن از یک سو و نیز وابستگی به وزارت راه و شهرسازی از سوی دیگر، تنها مرکز فعال در حوزه استارت آپ های مرتبط با حمل و نقل، مسکن و شهرسازی و فین تک است و به عنوان زبان گویای حوزه استارت آپی این امکان را برای استارت آپ ها و ایده پردازان فراهم می آورد تا از مشاوره تخصصی و مانیتورینگ در تمام سطوح بهره مند شوند و در نهایت بتوانند خدمات خود را به مشتریان اصلی ارائه کنند.
به گفته یاری، شرکت توسعه خدمات کارآفرینی بانک مسکن با توجه به لزوم آزاد سازی اطلاعات برای استارت آپ ها با امضای تفاهمنامه های گوناگون سعی دارد اطلاعات آزاد شده را در قالبی یکسان و واحد و با توجه به نیاز استارت آپ ها در اختیار آنها قرار دهد.
در این مراسم همچنین شهرام آدم نژاد، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به حمایت این شرکت از ایده‌های مرتبط با خدمات فرودگاهی اشاره کرد و افزود: تمام ایده‌ها و طرح‌های مرتبط با شهر فرودگاهی اعم از خدمات استارت‌آپ‌ها و شرکت های دانش بنیان می‌توانند از حمایت‌های شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در زمینه‌های مختلف بهره مند شوند.
رئیس هیئت مدیره‌ شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در ادامه یادآور شد: دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری که پایان‌نامه خود را در ارتباط با شهر فرودگاهی و خدمات و ایده‌های مرتبط به آن تنظیم کنند نیز می‌توانند از حمایت‌های این مجموعه استفاده کنند.
مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: مردم بیشترین نفع را از محصولات و خدمات استارت‌آپ‌ها می‌برند و توجه به این مطلب در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به مسافران در دستور کار شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) قرار دارد. در این مسیر شرکت توسعه خدمات کارآفرینی بانک مسکن نیز با شناسایی، معرفی و حمایت از صاحبان ایده و استارت آپ های فعال در بخش خدمات فرودگاهی، نقش مهمی در شکل گیری کسب و کارهای جدید بر پایه فناوری های روزآمد به منظور خدمات دهی بهتر به مسافران هوایی ایفا خواهد کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000