مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین خبر داد:

پرداخت ۳۰ درصد کل تسهیلات استان توسط بانک مسکن

بانک مسکن، بانک تخصصی در حمایت و توسعه از حوزه مسکن است که با تعداد ۲۲ شعبه در استان قزوین ۳۰ درصد از کل تسهیلات را پرداخت کرده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی ، سید اصغر حسینی در شورای هماهنگی حمل و نقل استان قزوین که در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، عنوان کرد: بانک مسکن یک بانک تخصصی است، تخصصی به این معنا که حمایت از توسعه در بخش مسکن از اولویت های این بانک می باشد.

وی در ادامه افزود: بانک مسکن با تعداد ۲۲ شعبه در استان قزوین رتبه اول تسهیلات در بین بانک ها را به خود اختصاص داده است.

حسینی با اشاره به این که در بحث بازآفرینی شهری ۳ نوع خدمات تسهیلاتی برای عموم مردم در نظر گرفته شده خاطر نشان کرد: در موضوع مسکن یکم افرادی که متقاضی خرید و ساخت در بافت فرسوده باشند، در حال حاضر با نرخ ۸ درصد می توانند تسهیلات بگیرند.

وی اضافه کرد: این تسهیلات در شهر قزوین برای هر نفر ۶۰ میلیون و برای زوجین در صورتی که همزمان اقدام به اخذ تسهیلات کنند ۱۲۰ میلیون تومان با باز پرداخت ۱۲ ساله خواهد بود.

حسینی یادآور شد: در سایر شهرهای استان مبلغ تسهیلات ۴۰ میلیون تومان می باشد که آن هم به زوجین درخواست کننده ۸۰ میلیون پرداخت می شود.

مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین تصریح کرد: با تاکید رئیس جمهور مقرر گردیده نرخ تسهیلات در بافت های فرسوده از ۸ درصد به ۶ درصد و مدت سپرده گذاری نیز از ۱۲ ماه به ۱۰ ماه کاهش یابد که پس از تصویب شورای پول و اعتبار وابلاغ به استان ها اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه گفت: تسهیلات دیگری در مناطق بافت فرسوده در نظر گرفته شده که با معرفی اداره عمران و بهسازی شهری راه و شهرسازی صورت می گیرد که نیاز به سپرده گذاری نداشته و سقف آن ۴۰ میلیون تومان برای هر واحد با بازپرداخت ۱۲ ساله می باشد.

حسینی در پایان افزود: نوع دیگر تسهیلات ما در قالب اوراق و تا سقف ۵۰ میلیون تومان در شهر قزوین و ۴۰ میلیون در حومهاست که نرخسود آن از ۱۸ به ۱۶ درصد کاهش پیدا کرده است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000