در بازدید آخر سالی مدیرعامل بانک مسکن از شعب تهران اعلام شد

خانه اولی ها به بازار مسکن رونق دادند

مدیر عامل بانک مسکن صبح امروز به همراه هیات مدیره و تعدادی از مسوولان ادارات، از 6 شعبه منتخب بانک در شهر تهران به شکل سرزده بازدید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا، ابوالقاسم رحیمی انارکی در جریان بازدید از تعدادی شعب بانک در مناطق مختلف تهران، از نزدیک، نحوه خدمات­ رسانی به مشتریان به خصوص متقاضیان تسهیلات مسکن را مورد بررسی قرار داد و برای تسریع و تسهیل امور تسهیلات­ گیرنده­ ها، دستورات لازم برای روسای شعب را صادر کرد.

مدیر عامل بانک مسکن در بازدید آخر سالی خود از شعب، با تاکید بر اینکه سال آینده تقاضا برای تسهیلات ساخت و خرید مسکن نسبت به امسال با افزایش قابل توجه روبرو خواهد شد، خطاب به روسا و پرسنل شعب در شهر تهران و همچنین سایر شهرها تاکید کرد: خدمات مرتبط با پرداخت تسهیلات مسکن در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل، بعد از بررسی و تایید کامل شرایط متقاضیان از بابت واجد شرایط بودن، ارایه شود و مجموعه شعب برای افزایش میزان رضایت مشتریان، بدون فوت زمان پس از اخذ استعلامات مورد نیاز، نسبت به ارایه تسهیلات اقدام کنند.

صبح امروز مدیر عامل بانک مسکن از 6 شعبه تهران ­نو، میدان تسلیحات، گلبرگ غربی، مجیدیه جنوبی، رسالت بنی­هاشم و شهید قندی بازدید کرد.

در این بازدیدها روسای شعب از یک اتفاق مثبت در حوزه تامین مالی مسکن طی ماه­ های اخیر خبر دادند و اثر آن را به عنوان عامل اصلی شکل­ گیری رونق معاملات مسکن معرفی کردند.

گزارش­ هایی که روسا و کارمندان شعب محل بازدید مدیر عامل بانک، صبح امروز برای هیات بازدیدکننده ارایه کردند مشخص می­ کند طی ماه­های نیمه دوم امسال تعداد تسهیلاتی که از محل صندوق پس انداز مسکن یکم به خانه اولی­های ثبت نام کننده در این صندوق پرداخت شده است نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حداقل 155 تا 300 درصد رشد نشان می­ دهد. در برخی شعب بانک مسکن شهر تهران، استفاده از تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم در سال 96، نسبت به سال گذشته، 2.5 تا 4 برابر شده است. این میزان رشد در استفاده از تسهیلات خرید مسکن یکم، عامل اصلی افزایش حداقل 20 درصدی حجم معاملات مسکن در تهران محسوب می­ شود.

در تهران از هر 100 واحد مسکونی که در ماه های گذشته به فروش رفته، 9 واحد توسط خانه ­اولی­ های مجهز به تسهیلات صندوق یکم، خریداری شده است که در اختیار بودن سهم قابل توجهی از بازار توسط سپرده ­گذاران این صندوق را نشان می­ دهد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000