آخرین وضعیت تکمیل پروژه‌های شرکت سرمایه گذاری مسکن/واگذاری ۴ پروژه در اسفند ۹۶

آخرین وضعیت واگذاری پروژه های شرکت سرمایه گذاری مسکن منتهی به اسفند ۹۶ اعلام شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه گروه سرمایه گذاری مسکن در اسفند 96 چهار پروژه با کاربری‌های مسکونی، اداری و تجاری را به متقاضیان واگذار کرد.

پروژه «خدامی» با کاربری اداری با بهای تمام شده 244 هزار و 50 میلیون ریال به قیمت 290 هزار و 846 میلیون ریال به فروش رسید. همچنین پروژه «مشارکت جمشیدیه» با کاربری مسکونی در یک ماهه منتهی به پایان اسفند ماه به مبلغ 52 هزار و 296 میلیون ریال واگذار شد.

همچنین پروژه های مسکونی و تجاری ارغوان به عنوان دو پروژه دیگر شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران در اسفندماه واگذار شدند.

بهای تمام شده پروژه مسکونی ارغوان با قیمت 81 هزار و 171 میلیون ریال بود که به مبلغ 55 هزار و 363 میلیون ریال به فروش رسید. مجتمع تجاری ارغوان نیز با قیمت تمام شده 14 هزار و 324 میلیون ریال تکمیل شد.

در مجموع 4 پروژه اداری خدامی، پروژه مسکونی جمشیدیه، پروژه مسکونی ارغوان و پروژه تجاری ارغوان به مبلغ 408 هزار و 278 میلیون ریال به فروش رسید.

پروژه بنفشه در فاز 4 شهر اندیشه تهران نیز از دیگر پروژه‌های شرکت سرمایه گذاری مسکن به شمار می‌رود که درصد مالکیت این پروژه برای شرکت سرمایه گذاری تهران نیز 100 درصد است. این پروژه که با زیربنای 8 هزار و 530 مترمربع در حال ساخت است در حال حاضر 4 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پروژه اراج تهران نیز با کاربری مسکونی از دیگر پروژه‌های این شرکت سرمایه گذاری و انبوه ساز است. پروژه اراج که 37 درصد از مالکیت آن در اختیار این شرکت قرار دارد، با زیربنای مفید 28 هزار و 125 مترمربع در حال ساخت است.

صندوق زمین و ساختمان نگین شهرری نیز با زیربنای 5 هزار و 310 مترمربع در حال ساخت است یکی دیگر از پروژه های شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران محسوب می شود.

شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران با دستیابی به رشد 25 درصدی درآمد سالانه و در راستای چشم انداز خود مبنی بر پیشرو بودن در احداث واحدهای مسکونی، تجاری و اداری همچنین چشم انداز گروه شرکت سرمایه گذاری مسکن که پیشتاز و اثرگذار بودن در بازار مسکن ایران و سایر بازارها است، از بدو تاسیس، بهبود و تداوم کیفیت محصولات به عنوان یکی از اولویت‌های شرکت بوده است.

از سال 1386 سیستم مدیریت کیفیتISO9001-2001 در شرکت پیاده سازی شد و از حداکثر ابزارهای کنترل کیفی، برای ارتقاء کیفیت محصولات استفاده شده است.

این شرکت در حال حاضر به عنوان یکی از شرکت های بورسی گروه سرمایه گذاری مسکن فعالیت می کند که از سال 1373 تا سال 1385 در قالب شعبه یاد شده بالغ بر 27 پـروژه مسکونی، اداری و تجاری را اجرا کرده و با توجه به سیاست های گروه و همچنین دارا بودن پتانسیل لازم جهت ساخت و ساز، فعالیت خود را از سال 1385 به صورت شرکت سهامی خاص( به طور مستقل) شروع کرد پس از تبدیل به شرکت، با تعریف، اجرا و تکمیل 36 پروژه تا کنون به فعالیت خود ادامه داده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000