تقدیر استاندار قزوین از بانک مسکن

استاندار قزوین با اشاره به اقدامات بانک مسکن در عمران و آبادی شهرها، این بانک را در کسب اعتماد مشتریان و جلب رضایت آنان موفق دانست.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسن-هیینا، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در حاشیه نشست با مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین که با مدیران استانی در محل سالن جلسات استاندری قزوین برگزار شد ، با اشاره به اهمیت بخش مسکن و نقش حمایتی بانک‌ها گفت : بانک مسکن در این حوزه توانسته گام‌های خوبی در جهت پیشرفت روز افزون استان قزوین بردارد بطوری که حمایت از توسعه بخش مسکن از اولویتهای این بانک می باشد.
وی افزود : احیای بافت فرسوده شهری و حمایت از زوجین خانه اولی وساخت مسکن روستایی از جمله اقداماتی است که نقش بانک مسکن در آن از اهمیت بسزایی برخوردار است.
زاهدی با بیان این‌که بانک مسکن متناسب با نام خود، فعالیت‌ها را به بهترین شکل ممکن انجام داده و اعتماد مشتریان را به دست آورده است، خاطر نشان کرد : مدیریت قوی ، دانش به روز و استفاده از نیروی جوان و کارآمد می تواند پشتوانه خوبی برای انجام بسیاری از امور مدیریتی در کشور باشد که خوشبختانه تمامی این موارد در بانک مسکن به وضوح دیده می شود و می توان گفت همین عوامل موجب پیشی گرفتن بانک مسکن نسبت به سایر رقبا شده است.
وی تصریح کرد: ارائه خدمات و تسهیلات به بهترین شکل ممکن به اقشار مختلف مردم ، دلایل خوبی برای موثر شناخته شدن این بانک در شهر و استان قزوین است و بانک مسکن به خوبی توانسته جایگاه خود را در این استان پیدا کند.
زاهدی در ادامه با تاکید بر حمایت همه جانبه از بانک مسکن، از زحمات مدیرشعب بانک مسکن استان با اهدای لوح تقدیر قدردانی و بر لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت‌های این بانک تاکید کرد.
سید اصغر حسینی مدیرشعب استان قزوین نیز در این جلسه عنوان کرد: بانک مسکن یک بانک تخصصی و توسعه ای است، تخصصی به این معنا که حمایت از توسعه در بخش مسکن از اولویت های این بانک می باشد.
وی در ادامه افزود: بانک مسکن با تعداد 22 شعبه در استان رتبه اول تسهیلات در بین بانک ها را با حدود 29000 میلیارد تسهیلات به خود اختصاص داده است، به عبارتی 30 درصد کل تسهیلات استان را بانک مسکن پرداخت کرده است.
حسینی با اشاره به این که در بحث بازآفرینی شهری 3 نوع خدمات تسهیلاتی برای عموم مردم در نظر گرفته شده خاطر نشان کرد: در موضوع مسکن یکم افرادی که متقاضی خرید و ساخت در بافت فرسوده باشند، در حال حاضر با نرخ 8 درصد می توانند تسهیلات بگیرند.
وی اضافه کرد: این تسهیلات در شهر قزوین برای هر نفر 60 میلیون و برای زوجین در صورتی که همزمان اقدام به اخذ وام کنند 120 میلیون تومان با باز پرداخت 12 ساله خواهد بود.
حسینی یادآور شد: در سایر شهرهای استان مبلغ تسهیلات 40 میلیون تومان می باشد که آن هم به زوجین درخواست کننده 80 میلیون پرداخت می شود.
وی در ادامه گفت: تسهیلات دیگری در مناطق بافت فرسوده در نظر گرفته شده که با معرفی اداره عمران و بهسازی شهری راه و شهرسازی صورت می گیرد که نیاز به سپرده گذاری نداشته و سقف آن 40 میلیون تومان برای هر واحد با بازپرداخت 12 ساله می باشد.
حسینی در پایان افزود: نوع دیگر تسهیلات ما در قالب اوراق و تا سقف 50 میلیون تومان در شهر قزوین و 40 میلیون تومان در حومه است که نرخ سود آن از 18 به 16 درصد کاهش پیدا کرده است.
وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به پرداخت سایر تسهیلات پردختی از سوی بانک مسکن اظهارداشت بانک مسکن درراستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود اقدام به پرداخت بیش از 506فقره تسهیلات ازدواج بالغ بر52 میلیاردو800میلیون ریال و58فقره تسهیلات اشتغالزایی بالغ بر9میلیاردو 300 میلیون ریال و 967 فقره تسهیلات حوادث غیرمترقبه بالغ بر97میلیاردو787 میلیون ریال پرداخت نموده است که امیدواریم این روند در سال 1397 نیز با قوت بیشتری ادامه داشته باشد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000