قدردانی از مشتریان خاص بانک مسکن در استان خراسان رضوی

جلسه ای با هدف قدردانی از مشتریان خاص شعب با حضور مدیر شعب استان خراسان رضوی، معاونان مدیریت و کارشناس بازاریابی مدیریت برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در این نشست حسن خطیب زاده مدیر شعب استان اظهار داشت: بانک مسکن یک بانک دولتی و تخصصی بخش مسکن با پشتوانه سرمایه مطلوب است که با بهره برداری از نقطه نظرات مشتریان خاص می تواند اهداف خود را محقق نماید. وی افزود: اعتماد مشتریان به بانک همواره یکی از مهمترین عوامل پیشرفت و ارتقای بانک است ومشتریان هدف بانک برای سایر مردم در بخش مسکن بازاریابان و مبلغان بسیار خوبی برای بانک هستند.

وی افزود : پرداخت تسهیلات مسکن مهر به عنوان یک طرح ملی توسط بانک مسکن انجام پذیرفت که رسالت آن خانه دار نمودن اقشار ضعیف جامعه بود و از 140 هزار واحد مسکن مهر در استان خراسان رضوی، 80% فروش اقساطی شده است و پیش بینی می شود در سال 97 ، 20 درصد تسهیلات باقی مانده نیز فروش اقساطی شود.

خطیب زاده با اشاره به اینکه در حال حاضر یکی از اهداف اصلی دولت رونق دادن به بافت فرسوده شهری است خاطرنشان کرد: در دولت فعلی پیش بینی شده با پرداخت تسهیلات بافت فرسوده، بافت فرسوده شهری را بیشتر ارتقا دهند . وی اظهار امیدواری کرد که در سال جاری تأمین مالی پروژه های بافت فرسوده شهری در این استان انجام پذیرد.

مدیر شعب استان در ارتباط با استراتژی بانک در سال 97 اظهار داشت: هوشمندسازی و کیفی سازی مسکن مهمترین استراتژی بانک در سال جاری است که در همین راستا ، بانک مسکن تلاش می کند مسکن خوب و با کیفیت ساخته شود و همچنین از ساخت و سازها بااستفاده از فناوریهای جدید حمایت شود.

خطیب زاده با اشاره به این نکته که در سال جاری مقرر شده جامعه هدف را گسترش دهیم، افزود: هدف بانک مسکن، تأمین مسکن برای اقشار مختلف جامعه است. مدیر شعب استان در این نشست در ادامه سخنان خود به ارائه توضیحاتی درخصوص انواع خدمات بانک پرداخت و به سؤالات مطروحه مشتریان نیز پاسخ گفت.

گفتنی است در پایان این نشست با اهدای هدایا از مشتریان هدف تجلیل شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000