تسریع درتعیین تکلیف تسهیلات روستائی؛

مدیر شعب استان کردستان با مدیر کل بنیاد مسکن دیدار کرد

به منظور تسریع در تعیین تکلیف تسهیلات پرداختی ، نشست هم اندیشی مدیران بانک مسکن و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش روابط عمومی مدیریت کردستان، در این نشست سلیمی مدیر شعب بانک مسکن استان با اشاره به تعامل و همکاری بانک با بنیاد، گفت: بانک مسکن و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای تحقق یک هدف فعالیت می کنند و آن کمک به تولید مسکن و خانه دار کردن مردم خصوصا اقشار کم درآمد است که امیدواریم با تعامل و همکاری بیشتر شاهد خدمت رسانی ارزنده تر به مردم فهیم کردستان باشیم.

سلیمی به نقش بنیاد در تعیین تکلیف پرونده های مشارکت مدنی و وصول مطالبات اشاره کرد و افزود: نقش بنیاد مسکن در تعیین تکلیف تسهیلات مشارکت مدنی و وصول مطالبات روستایی بسیار حایز اهمیت می باشد بطوریکه با همفکری بانک و بنیاد می توانیم با فروش اقساطی کردن تسهیلات مشارکت و وصول مطالبات معوق خصوصا مطالبات روستایی ، زمینه مشارکت در پروژهای آتی را فراهم کنیم.

در ادامه این دیدار رضا قادری مدیر کل بنیاد مسکن استان کردستان ضمن تقدیر از حمایت های مالی بانک مسکن از پروژه های بنیاد، از آمادگی این بنیاد برای همکاری با بانک مسکن در راستای فروش اقساطی و وصول مطالبات معوق خبر داد و افزود: بنیاد مسکن با تمام توان خود آماده همکاری با بانک در جهت فروش اقساطی کردن تسهیلات مشارکت و وصول مطالبات معوق خصوصا مطالبات روستایی است.

لازم بذکر است در ادامه این نشست و با حضور کارشناسان بانک و بنیاد، راهکاری های تعیین تکلیف پرونده های مشارکت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000