تقدیر از عملکرد اجتماعی بانک مسکن در حوزه فرهنگ صحیح مصرف آب

در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد از عملکرد اجتماعی بانک مسکن در حوزه فرهنگ صحیح مصرف آب قدردانی شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در این نشست که با موضوع بحران آب و اشاعه فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب برگزار شد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد ماه شعبان به اهمیت و تاثیرگذاری روابط عمومی اشاره و بیان کرد: روابط عمومی ها باید تقویت کننده راهبردهای صحیح مدیریتی استان باشند.

"علی زینی وند" ادامه داد: نگاه مدیریت ارشد استان در این مقطع زمانی این است که روابط عمومی ها به جایگاه واقعی خود دست یابند و حریّت، رسالت خبری و استقلالشان حفظ شود.

وی افزود: اگر خواستید میزان توانمندی، درک و هوش یک مدیر را در عرصه مدیریتی ای که بر عهده اش گذاشته شده مشاهده کنید، باید ببینید چه فردی را برای روابط عمومی انتخاب کرده است و چقدر به حوزه روابط عمومی اهمیت می دهد.

زینی وند با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال "حمایت از کالای ایرانی" از روابط عمومی های استان خواست که در رابطه با عملیاتی شدن این فرمایش رهبر فرزانه انقلاب برای دستگاه ها و رسانه ها هدف گذاری و دستاوردهای آن را برای کشور و استان تبیین کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با بیان اینکه مجموعه رسانه های استان مجموعه بسیار خوبی است و خبرنگاران در این حوزه عاقلانه، منطقی و از روی صداقت کار می کنند، گفت: فضای کارشناسی روابط عمومی و رسانه در استان باید آنقدر قوی باشد که هیچ کس اعم از مدیر، خبرنگار، دانشگاهی و صاحب یک کانال خبری جرات نکند حرف غیرعلمی و غیرمنطقی بزند.

زینی وند در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص ضرورت فرهنگ سازی در رابطه با مصرف آب با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی از سوی روابط عمومی ها و رسانه ها در رابطه با درست مصرف کردن آب گفت: در شرایط بحرانی ایجاد شده در استان در حوزه آب، تلاش سازمان ها خصوصا روابط عمومی ها به جهت فرهنگ سازی مصرف صحیح آب بسیار حائز اهمیت و تاکید می باشد.

معاون استاندار یزد با توجه به اطلاع رسانی انجام شده بانک مسکن در استان در خصوص انجام کمپین فرهنگ صحیح مصرف آب، در پایان از عملکرد اجتماعی این بانک به عنوان الگوی یک سازمان پیشرو و پیشقدم که در این حوزه وارد شده است تقدیر نمود و ابراز امیدواری کرد که سایر سازمان ها نیز در این حوزه وارد شوند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000