قدردانی رئیس سازمان بورس از فعالیت بانک مسکن

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با تمجید از عملکرد بانک مسکن در یازدهمین نمایشگاه بانک، بیمه و‌ بورس، وجه تمایز این نمایشگاه نسبت به دوره قبل را حضور پررنگ فعالان داخلی و خارجی دانست.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا، شاپور محمدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن، ضمن تقدیر و تشکر از حضور فعال بانک مسکن و شرکت های وابسته در یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، تاکید کرد: فعالیت گروه مالی بانک مسکن در توسعه بازار سرمایه و بهره گیری از ابزارهای نوین در حوزه مسکن بسیار موثر و قابل توجه بوده و چشم انداز روشنی را پیش روی این گروه فرآهم آورده است. او پس از بازدید از غرفه بانک مسکن و شرکت های زیر گروه این بانک، ابراز امیدواری کرد که با حضور قدرتمند بانک مسکن در این نمایشگاه، بازدید کنندگان به خوبی از دستاوردهای این بانک و همچنین محصولات متنوع آن در حوزه تامین مالی مسکن آشنا شده باشند.
این مقام مسوول در خصوص وجه تمایز نمایشگاه یازدهم با دوره های قبل به این نکته اشاره کرد که در این دوره، حضور بانک ها، شرکت های بیمه و سایر شرکت ها بسیار پررنگ بوده و رسانه ها نیز به خوبی توانستند، این حضور پررنگ را منعکس کنند. محمدی با تاکید بر حضور فعال شرکت های خارجی در این نمایشگاه تاکید کرد: این نمایشگاه علاوه بر ایجاد کردن فرصت مناسبی برای حضور شرکت ها و فعالان بازار، زمینه مناسبی نیز برای حضور تمام گروه های سنی، از جمله دانش آموزان و دانشجویان فرآهم آورد تا با ابزارهای مالی و فعالیت های شرکت ها از نزدیک آشنا شوند. او ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه توانسته باشد برای تمام فعالان و افراد حاضر مثمر ثمر واقع شود.
محمدی در خصوص چشم انداز بازار سرمایه در سال جاری نیز توضیح داد: امیدواریم در سال جاری، فضای مناسبی ایجاد شود تا سرمایه گذاران بتوانند از سود مناسبی برخوردار شوند، همچنین شواهد حاکی از آن است که در سال جاری سودآوری شرکت های بورسی بهتر از سال های گذشته خواهد بود. او افزود: شرکت ها نیز باید قوانین مصوب را بیشتر مدنظر قرار داده و اثرات سیاستگذاری ها بر سودآوری شرکت ها دیده شود تا شاهد شرکت های شکوفا و پررونق باشیم.
او با بیان این که سازمان بورس وظیفه خود می داند که به تامین مالی شرکت ها کمک کند، گفت: به همین دلیل نیاز است که شرایط برای کاهش نرخ تامین مالی فرآهم شود و برای تامین مالی شرکت های بورسی، سازمان بورس انتشار اوراق بهادار با نرخ مناسب را به عنوان استراتژی های اصلی خود تعیین کرده است تا بتواند از فعالیت شرکت ها به نحو احسن حمایت کند.
یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در روز 27 فروردین آغاز و در روز 30 فروردین ماه خاتمه یافت. در این نمایشگاه، بانک مسکن به همراه شرکت های زیر گروه خود حاضر بود و آخرین دستاوردهای خود را برای مخاطبان به نمایش گذاشت.


زنجیره خبر


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000