دقایقی پیش با حضور آخوندی در مجتمع پردیس فرمانیه، از طرح های بازآفرینی شهری تبریز رونمایی شد

وزیر راه و شهرسازی مهمان بانک مسکن

وزیر راه و شهرسازی عصر امروز با حضور در مجتمع پردیس فرمانیه بانک مسکن، از طرح های برتر معماری برای پروژه بازآفرینی شهری تبریز بازدید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری هیبنا، عصر امروز طرح های برتر معماری برای استفاده در طرح ملی بازآفرینی شهری مخصوص تبریز، در مجتمع پردیس فرمانیه بانک مسکن رونمایی شد.
این طرح ها در راستای برگزاری مسابقه طراحی الگوی سکونتی بافت 5.4 هکتاری تبریز که توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب انجام شد، ارایه شده است.
این مسابقه با موضوع طراحی الگوی سکونتی در مجموعه ای همجوار با بافت ناکارآمد میانی شمال غرب تبریز در محدوده بلوار شهیدان ذاکر و خیابان علامه جعفری در زمینی به مساحت ۵.۴ هکتار برای قشر میان درآمدی شهر تبریز برگزار شد. افزایش کیفیت زندگی، آفرینش حس تعلق مکان و پاسخ به نیازهای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و تاریخی در بستر خلاقیت های معمارانه و توجه به زیست بوم و علوم پیشرو در صنعت ساختمان با بازدهی اقتصادی برای سرمایه گذار از جمله ملزومات برای طرحهای معماری بوده است.
در مراسم عصر امروز که بانک مسکن میزبان آن است، وزیر راه و شهرسازی، دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری کشور، مدیر عامل بانک مسکن، اعضای هیات مدیره بانک، مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن و همچنین مدیران ارشد این بانک حضور دارند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، دقایقی پیش عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن و محمدرضا امینی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن از نمایشگاه انتخاب طرح برتر پروژه بازآفرینی شهر تبریز بازید کردند.
در این راستا مسابقه معماری با حضور برخی از برترین معماران کشور برگزار شده است.
اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود...


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000