تقدیر مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) از بانک مسکن

یحیی صادق مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره ) با حضور در مدیریت استان کرمان از عملکرد مطلوب بانک مسکن استان در زمینه پرداخت تسهیلات خود اشتغالی تقدیر کرد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره ) استان در این دیدار از تلاش و همراهی بانک مسکن در توسعه مشاغل پایدار تقدیر و تشکر کرد و افزود: بانک مسکن تنها بانک موفق در زمینه پرداخت تسهیلات خود اشتغالی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره )بوده و 100 درصد اعتبارات تخصیص داده شده در این بخش را پرداخت کرده است .

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: ما برای اولین بار حجم بسیار بالای از متقاضیان را برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی به بانک مسکن معرفی کردیم که بانک مسکن در کوتاه ترین زمان ممکن این تسهیلات را پرداخت کرد .

وی ادامه داد: بانک مسکن در زمینه پرداخت تسهیلات خود اشتغالی بهترین عملکرد را در بین بانک های استان داشته است که عملکرد درخشان بانک مسکن در این زمینه قابل تقدیر است.

حسین حاجی پور مدیر شعب استان نیز در این دیدار اظهار داشت: بانک مسکن تنها بانک توسعه ای و تخصصی در بخش مسکن است که علاوه بر پرداخت تسهیلات در بخش مسکن در سایر بخش ها هم همگام با سیاست های دولت گام بر می دارد. وی افزود: پرداخت تسهیلات روستایی، باز سازی مناطق آسیب دیده از زلزله ،خود اشتغالی ، قرض الحسنه ازدواج ، ایثارگران و نیروی انتظامی از این موارد است.

مدیر شعب استان گفت: بانک مسکن در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود پرداخت تسهیلات به اقشار مختلف جامعه بویژه اقشار کم درآمد را در سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است .

شایان ذکر است در پایان این دیدار لوح تقدیر با امضاء معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) به حاجی پور مدیر شعب استان اعطا شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000