معامله ۵۴ میلیارد ریال اوراق تسهیلات مسکن

نگاهی به معاملات تابلو تسهیلات مسکن در فرابورس نشان می‌دهد امروز بیش از ۸۲ هزار ورقه «تسه» با ارزشی بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال معامله شده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از ایبنا، معاملات فرابورس در حالی پایان یافت که شاخص کل فرابورس با بیش از ۳ واحد افزایش در ارتفاع بالاتر از ۱۰۹۳ واحدی ایستاد و حجم معاملات در بازارهای نُه‌گانه نزدیک به ۲۷۶ میلیون ورقه و ارزش آن نیز به بیش از یک هزار و ۶۳۴ میلیارد ریال رسید.

بر اساس این گزارش، در مجموع دو بازار اول و دوم فرابورس نیز شاهد جابه‌جایی بیش از ۱۶۸ میلیون سهم به ارزش بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال بودیم که در این میان نماد «ذوب» با معامله ۳۹ میلیون سهم به ارزش ۳۰ میلیارد ریال بیشترین میزان حجم و ارزش معاملاتی را در میان سایر نمادهای مورد معامله در این دو بازار به خود اختصاص داد.

همچنین در روزی که گذشت بیش از ۱۰۲ میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۴۷ میلیارد ریال در سه تابلو بازار پایه جابه‌جا شدند.

از سوی دیگر معامله بیش از ۳ میلیون ورقه بهادار متعلق به صندوق‌های قابل معامله (ETF) به ارزش افزون بر ۶۶ میلیارد ریال در فرابورس رقم خورد.

در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز امروز بالغ بر یک میلیون ورقه بهادار با ارزشی بالغ بر یک هزار و ۱۲۴ میلیارد ریال جابه‌جا شد که با تغییر مالکیت حدود ۱۶۵ هزار ورقه بهادار به ارزش بیش از ۱۴۲ میلیارد ریال، «اشاد۹» بیشترین حجم و ارزش را در معاملات امروز این بازار در اختیار گرفت.

نگاهی به معاملات تابلو تسهیلات مسکن نیز نشان می‌دهد امروز بیش از ۸۲ هزار ورقه «تسه» با ارزشی بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال معامله شده است؛ امتیاز تسهیلات مسکن فروردین ۹۷ با بیشترین حجم و ارزش در صدر معاملات این تابلو قرار گرفت.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000