احداث ۸۸ واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در لارستان

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۷/۰۳/۰۵
مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان از اجرای پروژه ۸۸ واحدی موسوم به نخل ۳ در جهت ایجاد سرپناه مناسب برای اقشار با طیف درآمدی متوسط و پایین خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، نشست کارشناسی پیرامون مصوبات کمیته اجرایی تامین مسکن اقشار کم درآمد با حضور مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان نصراله قادری و اسماعیل رخ فروز از موسسه خیرین مسکن ساز لارستان، کارشناس اداره بهزیستی لارستان و جمعی از کارشناسان برگزار و بر لزوم اولویت دادن همه دستگاههای اجرایی به تامین مسکن نیازمندان تاکید شد.

در این جلسه مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان اضافه کرد: محرومیت‌های بر جای مانده در مناطق روستایی باید با تلاش دوچندان و مدیریت جهادی و عزم همگانی و مشارکت مردم رفع شود، هر چند بنیاد مسکن و سازمان‌های مسوول در سال های گذشته در این زمینه تلاش های دوچندان داشته اند اما همچنان حجم محرومیت ها در مناطق روستایی بالا است.

ناصر زائری در ادامه از اجرای پروژه ۸۸ واحدی لارستان موسوم به نخل ۳ خبر داد و با بیان اینکه بسیاری از پروژه های تامین مسکن در این شهرستان که از سوی بنیاد اجرایی شده است در جهت ایجاد سرپناه مناسب برای اقشار با طیف درآمدی متوسط و پایین بوده است، تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۴ هزار و ۳۸۶ مترمربع در شهرک اندیشه لارستان در حال احداث است مساحت زیربنای این پروژه ۹هزار و ۶۲۴ مترمربع تعیین شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان همچنین از اتمام پروژه انبوه سازی شهرک ستایش دهکویه و واگذاری این طرح به متقاضیان خبر داد و گفت: احداث ۴۷ واحد مسکونی در شهرک ستایش دهکویه از سال ۹۴ آغاز که تا کنون ۱۲ واحد آن با متراژ ۱۳۳ متر مربع به اتمام رسیده و به متقاضیان تحویل شده است.
زائری در ادامه گزارشی از واگذاری و تملک زمین روستایی در این شهرستان ارائه داد و گفت: در سالی که گذشت ۳۸۰ قطعه زمین به متقاضیان واگذار شده و مساحت این اراضی ۳۸ هکتار است، این فعالیت ها در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان است.

هوشنگ دلاور رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لارستان نیز در این نشست با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن مشارکت و همراهی این نهاد در تامین مسکن نیازمندان گفت : تلا ش سازمان های جهادی و مشارکت مردم و مددجویان در مناطق شهری و روستایی این شهرستان موجب گردیده تا بسیاری از مدد جویان به خودکفایی اقتصادی برسد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000