در دیدار مدیر شعب کردستان با مدیر کل نوسازی استان عنوان شد:

احداث اولین مدرسه بانک مسکن در استان کردستان

مدیر شعب استان کردستان برای فراهم شدن مقدمات احداث اولین مدرسه بانک در استان با مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس و نماینده خیرین مدرسه ساز استان دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در این دیدار جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان سخنانی با ابراز خرسندی از افتتاح این مدرسه و همکاری با اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، گفت: به یاری خدا و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته بانک مسکن در کنار مسوولیت اصلی خود یعنی تأمین مسکن آحاد مردم ایران و با توجه به رسالت و مسوولیت اجتماعی خود با همکاری اداره کل نوسازی مدارس اولین مدرسه خود را در استان کردستان افتتاح خواهد نمود .

سلیمی به تشریح دیدگاه مدیران ارشد بانک در توسعه همه جانبه ایران اسلامی خصوصا توسعه مسکن و کمک به رشد اقتصادی کشور در حوزه های اجتماعی و فرهنگی پرداخت گفت: بانک مسکن بعنوان یک بانک تخصصی و توسعه ای تمام تلاش خود را در توسعه و آبادانی ایران اسلامی بکار برده است و همواره حامی طرحهای اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی همچون احداث مدرسه و کمپین مصرف آب بوده است.

مهندس احمدی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کردستان نیز طی سخنانی تلاش و همت مدیران بانک مسکن را در خصوص ایفای نقش مسوولیت اجتماعی و کمک به مناطق محروم کشورستود و گفت: بانک مسکن همواره در امور خیر پیش قدم بوده است و از اینکه می توانیم با افتتاح مدرسه و محرومیت زدایی از چهره استان در کنار این بانک باشیم ، افتخار می کنیم.

گفتنی است؛ مدرسه بانک مسکن در استان کردستان در سه راه حزب اله واقع در روستای حسین آباد از توابع شهرستان مریوان با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال و برای اولین بار با مشارکت اداره کل نوسازی و مدارس استان احداث می شود.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000