رئیس جمهور در نشست هم اندیشی مدیران ارشد دولت؛

هیچ ‌دستگاه دولتی حق ندارد زمین بلااستفاده را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار ندهد

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۷/۰۴/۰۹
روحانی گفت: این یک الزام است و آن را دنبال می‌کنم که اگر دستگاهی زمینی را در سال ۹۷ استفاده نکرده و آن را واگذار هم نکرده آن زمین را از آن دستگاه بگیرند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی مدیران ارشد دولت با اشاره به اینکه"باید متحد بایستیم و اختلاف داخلی بالاترین هزینه ها را به مردم و بویژه فقرا تحمیل می کند"، گفت: روز اهتزاز پرچم ایران است؛ حاضرم در برابر تمام مخالفین و منتقدین خم شوم و دست آنها را برای اتحاد و همکاری ببوسم.

دکتر روحانی تصریح کرد: امروز باید همگی تصمیمات مهمی برای حفظ استقلال و سربلندی ایران عزیز بگیریم و تا پایان و با همه توان پای اجرای آن بایستیم.

رئیس جمهور با اشاره به ایام سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش، افزود: در تاریخ کمتر مظلومی را به مظلومیت شهید بهشتی سراغ داریم و وقتی به زندگی و سرگذشت این شهید و یاران گرانقدرش نگاه می‌کنیم، برای ایستادگی در زمان حاضر که مقطع ایستادگی ملت در برابر دشمنان است، روحیه می گیریم.

دکتر روحانی اظهار داشت: ملت ایران در سال‌های ۹۲ تا ۹۴، تصمیم بزرگی گرفت و به دنیا اعلام کرد در عین حال که محکم و قاطع پای آرمان‌های خود ایستاده، اما حاضر است با منطق و استدلال با همان کسانی که سال‌ها به این کشور فشار وارد آوردند، گفتگو کند و اگر حسن نیتی در میان باشد، به توافق برسد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000