همزمان با سالروز تأسیس تبلیغات اسلامی و گسترش تعاملات بیشتر؛

نشست بانک مسکن با مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان

همزمان با سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی ، سعداله عزیز معاون اجرائی مدیریت شعب استان کردستان با حجت الاسلام و المسلمین مختار کرمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در این دیدار معاون اجرایی مدیریت ضمن تبریک روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره)، مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، تبلیغات را امری مهم در پیشبرد اهداف کلان کشوری عنوان و جایگاه آن را در راس امور دانست.

عزیز بر نقش تبلیغات در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید کرد و افزود: بزرگترین توطئه بر ضد جمهوری اسلامی توطئه تبلیغاتی است لذا پرداختن به این امر مهم بسیار ضروری است و نهاد ارزشمند تبلیغات اسلامی با داشتن رسالت عظیم رساندن حقایق اسلام به دنیا و شناساندن آن به مردم از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است.

در این دیدار حجت‌ الاسلام کرمی مدیر کل تبلیغات اسلامی نیز ضمن تقدیر از همکاری های بانک مسکن برای ارایه خدمات بانکی نوین توام با تکریم و احترام از جانب کارکنان این بانک، گفت: ورود و همکاری موسسات مالی خصوصا بانک مسکن در مباحث فرهنگی، گام بسیار مهمی در زمینه ارتقاء سطح کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی و دینی در سطح جامعه دارد.

وی به نقش بسیار ارزشمند بانک مسکن در ایجاد مسکن و سرپناه برای مردم تأکید کرد و گفت: بانک مسکن تمام توان خود در جهت تأمین مسکن مردم بکار برده است لذا این سازمان هم برای دعوت مردم به سپرده گذاری در این بانک و وصول مطالبات به عنوان یک دین از طریق مبلغان دینی در مساجد آماده هرگونه همکاری با بانک مسکن است

لازم بذکر است در پایان این دیدار لوح تبریک ازطرف مدیریت شعب بانک مسکن کردستان به مناسبت روز تأسیس سازمان انقلاب اسلامی به مدیر کل این سازمان در استان اهداء شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000