رئیس هیأت مدیره گروه سرمایه گذاری مسکن اعلام کرد؛

شفاف سازی اطلاعات گروه سرمایه گذاری مسکن در دو سال گذشته

فرشچیان با اشاره به سه شاخصه مدیریت گروه طی دو سال گذشته، گفت: امیدواریم در دوره مدیریت جدید شرکت به نقطه طلایی خود برسید.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، احمد فرشچیان در مراسم تودیع محمدرضا امینی مدیرعامل سابق گروه سرمایه گذاری مسکن و معارفه مدیرعامل جدید این گروه با بیان اینکه مراسم تودیع و معارف خاتمه یک دوره مدیریتی و آغاز دوران مدیریتی جدید است، گفت: همه ما خرسندیم از اینکه مهندس امینی این مسئولیت را به خوبی انجام دادند.

وی با بیان اینکه گواهی می دهم آقای امینی با تمام توان و قوا برای مدیریت گروه تلاش کردند گفت: زمان انتصاب مهندس امینی به عنوان مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن دو سال از رکود بازار مسکنی که از فصل دوم سال ٩٣ آغاز شده بود، می‌گذشت که این رکود متفاوت تر از ادوار گذشته بود.

رئیس هیأت مدیره گروه سرمایه گذاری مسکن ادامه داد: در همان دوران هر چند که شرکت های ساختمانی فعال در بخش خصوصی همگام با رکود با مشکلاتی مواجه شدند اما شرکت سرمایه گذاری نسبت به تعریف پروژه های جدید با استفاده از ابزارهای جدید مالی اقدام کرد.

فرشچیان با تشریح سه مشخصه مدیریتی امینی در گروه سرمایه گذاری مسکن، گفت: شفاف سازی و سالم سازی اطلاعات هلدینگ و شرکت های تابعه یکی از شاخصه های مهم این دوره مدیریتی بود.

وی با بیان اینکه موضوع دیگر چابک سازی گروه سرمایه گذاری مسکن بود، ادامه داد: اقدام سوم که در دوره مدیریت آقای امینی آغاز شد، نظارت و کنترل فنی و مهندسی و ارتقای کیفیت ساخت و ساز است که گروه را به یک برند تبدیل کرد.

رئیس هیأت مدیره گروه سرمایه گذاری مسکن همچنین ضمن آرزوی توفیق برای ظهیری مدیرعامل جدید این گروه، گفت: آقای ظهیری دکترای سازه دارند و مجری پروژه های بافت فرسوده تهران در سازمان نوسازی شهر تهران بودند که اعتقاد دارم به دنبال زحمات آقای امینی می توانند به رسیدن گروه به نقطه طلایی کمک کنند.


زنجیره خبر


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000