مدیر کل ثبت احوال استان کرمان

بانک مسکن بانک افتخار آفرین است

حسین زین الصالحین مدیر کل ثبت احوال استان کرمان، با بیان این مطلب در دیدار با مدیر شعب استان اظهار داشت: بانک مسکن با پرداخت تسهیلات به اقشار مختلف جامعه نقش بسیار پررنگی در جامعه دارد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، وی افزود : بانک مسکن با رویکرد بسیار خوب خود اعتماد و اطمینان مردم را جلب کرده است و با ارائه خدمات مطلوب بویژه پرداخت تسهیلات در راستای خانه دار کردن مردم حرکت بسیار عظیم وبزرگی را داشته است .

زین الصالحین با اشاره به خدمات قابل ارائه از طریق کارت های هوشمند ملی با برشمردن مزایای این کارت همکاری و تعامل بانک های استان را در خصوص فرهنگ سازی و تشویق مردم به منظور دریافت کارت هوشمند ملی خواستار شد.

مدیر کل ثبت احوال استان یکی از مزایای کارت ملی را ضریب امنیت بالای این کارت عنوان کرد و گفت: جعل این کارت هوشمند ملی به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

وی ارائه خدمات به مشتریان در بانک ها را نیازمند احراز هویت مشتریان دانست و افزود: بانک ها نیز در این مسئله ذینفع هستند، بنابراین سیستم بانکی نیز لازم است در این خصوص همکاری و تعامل را با ثبت احوال داشته باشند.

حسین حاجی مدیر شعب استان نیز در این دیدار گفت: بانک مسکن تنها بانک تخصصی است که در حوزه مسکن فعالیت می کند و برنامه های خوبی در زمینه بازآفرینی بافت فرسوده در دستور کار خود دارد .

مدیر شعب استان نرخ پایین سود تسهیلات از محل حساب صندوق پس انداز مسکن یکم در بافت فرسوده و سایر مناطق را از امتیاز حساب صندوق یکم برشمرد.

حاجی پور کاهش نرخ سود تسهیلات از محل حساب صندوق پس انداز مسکن یکم و همچنین مشارکت در طرح های باز آفرینی بافت فرسوده را کمک به دولت در رسیدن به اهداف تعیین شده در این بخش ها عنوان کرد .

استقرار استند بروشور تبلیغاتی بانک در سطح ادارات ثبت احوال ، ترغیب و تشویق مردم از طریق دستگاه های خودپرداز بانک برای دریافت کارت هوشمند ملی از جمله تصمیمات این دیدار بود .

گفتنی است دیدار مدیر شعب استان با مدیر کل ثبت احوال به منظور تدوین پیش نویس تفاهم نامه بین بانک و اداره کل ثبت احوال استان انجام شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000