برای اولین بار صورت گرفت

انتصاب یک بانو در مقام مدیر استان در بانک مسکن

با حضور مدیرعامل واعضای هیات مدیره بانک مسکن، مراسم تودیع مدیر سابق و معارفه ی مدیر جدید استان گیلان برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این مراسم رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن ضمن تشکر از همکاران بازنشسته و پیشکسوت این بانک ، گفت: حاصل تلاش این عزیزان اکنون در اختیار ما قرار گرفته است و جا دارد از تلاش تمامی آنان قدردانی کنم.

وی در ادامه در خصوص انتصابات جدید بانک مسکن اظهار داشت: بانک مسکن بانک بزرگی با بیش از 33 مدیریت و بیش از 1256 شعبه می باشد وبرای رسیدن به رشد و بالندگی جابه جایی مدیران را به عنوان یک اصل مد نظر قرار داده و به دنبال آن هستیم از تجارب مدیران در سایر مدیریت ها بهره مند شویم.

وی ضمن اشاره به کارنامه ی خوب و قابل قبول مدیریت سابق گیلان اظهار داشت:تلاش نوروزی و موفقیت های وی درمدیریت گیلان ، سبب شد از وی در یکی از مدیریت های درجه یک بانک(استان اصفهان) مورد استفاده قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به پتانسیل بالای صداقت علی از لحاظ مدیریتی افزود: انتخاب خانم صداقت علی، اولین تجربه ی مدیریتی همکاران بانو در سطح کشور و در کل شبکه ی بانکی می باشد.

وی خطاب به کارکنان مدیریت استان گیلان، گفت: کار شما در واقع بسیار با اهمیت است. به دلیل اینکه بانک مسکن به عنوان اولین بانک ، اولین مدیر بانو را در سطح استانی، در سطح کشور منصوب کرده است. شما باید تلاش خود را به مراتب بیشتر کنید که این بتواند باعث افتخار مجموعه ی بانک مسکن در بین بانک های کشور باشد و انشاالله تجربه ای موفق در سطح مدیریتی کشور باشد.

انارکی افزود: از شما می خواهم همکاری لازم را با مدیریت جدید داشته باشید تا بتوانیم این تجربه ی موفق را به نحو احسن به سرانجام برسانیم و انشالله الگویی برای سایر بانک ها ی کشور باشد.

وی گفت: در حدود 15 درصد از همکاران ما در بانک مسکن، بانو هستند. تعدادی از این بانوان در ستاد تهران به عنوان مسوولان ادارات فعالیت می کنند و توانایی های بسیار بالایی نیز دارند. امیدوارم بتوانیم از توانایی و پتانسیل بانوان با توجه به شایستگی هایی که دارند در دوایر مختلف، در سطح معاونان شعب، در ستاد مرکزی و مدیریت ها بهره ببریم.

انارکی در پایان گفت: باید تلاش کنیم هزینه هایمان را کاهش و درآمد را از محل بهره وری بانک افزایش دهیم. در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است و در دستور کار تمام بخش های بانک و شرکت های وابسته قرار گرفته است. رسیدن به این هدف تلاش و همکاری تمامی عزیزان را می طلبد و امیدواریم تا سال 1400 به بهره وری بالایی برسیم.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000