ارایه پیشنهادات جدید در حوزه ی مسکن

وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، از ارایه ی پیشنهادات جدید در حوزه ی تامین مسکن خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، عباس آخوندی در حاشیه ی افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان که از امروز به مدت 4 روز در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد، در جمع خبرنگاران ، درباره ی آخرین پیشنهادات ارایه شده در حوزه ی تسهیل تامین مسکن از سوی وزارت راه وشهرسازی گفت: ابتکارها و پیشنهادات مختلفی در حوزه های تسهیلات مسکن، اجاره، مالیات بر خانه های خالی ، مستغلات و معافیت های مالیاتی برای ساخت واحدهای کوچک متراژ ارایه شده است.

وی ادامه داد: این پیشنهادات مراحل تصویب را در شورای پول و اعتبار و مجلس شورای اسلامی متناسب با نوع پیشنهاد طی می کند که پس از تصویب جزییات آن ها به عموم اعلام می شود.

آخوندی همچنین درباره ی نمایشگاه بین المللی صنعت و ساختمان گفت: نمایشگاه بسیار ارزشمندی است که 855 تولید کننده ی داخلی و 151 شرکت خارجی در آن حضور دارند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه نشان از توان تولید بسیار خوب ایران در صنعت ساختمان دارد که تولیدات مختلف هم در حوزه ی تولیدات فن آورانه و هم در حوزه ی زیبایی و طراحی را شامل می شود و این نمایشگاه کاملا قابل رقابت با رقبای بین المللی است. این عضو کابینه ی دولت دوازدهم با تاکید بر تاثیر نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و افزایش تولید ملی و رشد صنعت افزود: با توجه به اینکه امسال شاهد رشد پروانه های ساختمانی در ماه های اولیه بودیم امیدواریم تا صنعت ساختمان به سمت رونق بیشتر حرکت کند.

وزیر راه و شهرسازی در پایان تاکید کرد: صنعت ساختمان یکی از صنایع پیش گام است که می تواند ظرفیت های اشتغال را نیز توسعه دهد.


زنجیره خبر


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000