پورابراهیمی در جمع خبرنگاران اعلام کرد:

آغاز تحرک بازار مسکن در نیمه دوم ۹۷

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۷/۰۵/۱۵
رییس کمیسون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، از آغاز رشد و تحرک در بازار مسکن در نیمه ی دوم امسال خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، محمد رضا پورابراهیمی در حاشیه ی هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه نمایشگاه امسال مجموعه ای از شرکت های قدرتمند خارجی و داخلی تشکیل می دهد به طوری که حدود 800 شرکت داخلی و بیش از 100 شرکت خارجی که عمدتا از کشورهای اروپایی هستند در نمایشگاه امسال حضور دارند.

رییس کمیسون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه بیانگر ظرفیت و توان تولیدات ایرانی در محصولات مرتبط با صنعت ساختمان است، گفت: بخش زیادی از تولیدات داخلی در صنعت ساختمان صادر می شود و قابل رقابت در منطقه و فضای بین المللی است.

پورابراهیمی افزود: این نمایشگاه قطعا به تبادل نظر، هم اندیشی و دستاوردهای داخلی، منطقه ای و بین المللی برای شرکت های داخلی کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه ی این فعالیت ها می تواند به افزایش ظرفیت صنعت ساختمان کمک کند، گفت: بازار مسکن که مدت ها با رکود مواجه بود با تغییرات ارزی دچار تحول شد که خوشبختانه با تدوین سیاست های جدید ارزی توسط دولت و مجلس این صنعت به رونق باز خواهد گشت.

رییس کمیسون اقتصادی مجلس با پیش بینی وضعیت بازار مسکن در سال 97 نیز گفت: پیش بینی ما این است که در نیمه ی دوم امسال آغاز رشد و تحرک صنعت ساختمان را شاهد باشیم.


زنجیره خبر


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000