مسوول اداره بازاریابی بانک مسکن عنوان کرد:

نقش بانک مسکن در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، هفته‌ی گذشته با حضور شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی، در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، بانک مسکن با حضور در این نمایشگاه، به معرفی سبد محصولات و خدمات مالی و پولی خود پرداخت. در حاشیه‌ی برگزاری هجدمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، جمعی از مدیران و مسوولان بانک مسکن از غرفه ی این بانک بازدید کردند.
در همین زمینه کشاورز مسوول اداره بازاریابی بانک مسکن، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، درباره‌ی اقدامات این اداره، گفت: از اقدامات این اداره می توان به برگزاری این نمایشگاه با همکاری اداره روابط عمومی بانک اشاره کرد.
وی در ادامه افزود: در بحث های نمایشگاهی ، در ابتدا به دنبال ایجاد تصویر منسجم ذهنی از بانک برای مشتریان و بعد از آن معرفی محصولات بانک مسکن و در آخر معرفی خدمات هستیم.
این مقام مسوول، اظهار داشت: هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، دومین نمایشگاه بزرگ برگزار شده در کشور، بعد از پتروشیمی است که محل بسیار خوبی برای معرفی خدمات بانک است.
کشاورزی با اشاره به اینکه فضاهای نمایشگاهی صرفا محلی برای جذب مشتری نیست، ادامه داد: اما شناساندن و ایجاد تصویر ذهنی و ایجاد مقدمات اولیه به منظور ارتباطات بلند مدت، از اهداف بانک است.
وی با تاکید بر اینکه برگزاری این گونه نمایشگاه ها در بازاریابی مناسب و جذب مشتری موثر است، به تخصصی بودن حوزه فعالیت بانک مسکن در بحث مسکن و ساختمان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه، در زمینه‌ی صنعت ساختمان فعالیت می‌کند و با توجه به اینکه بانک مسکن نیز بانکی تخصصی در بحث مسکن است، می توان گفت، محلی مناسب به منظور ارایه محصولات و خدمات صنایع پسین و پیشین مرتبط با صنعت ساختمان از قبل از تولید ساختمان تا بعد از تولید آن است.
مسوول اداره ارزیابی بانک مسکن در ادامه افزود: بانک مسکن به عنوان بانکی دولتی، با حضور در این نمایشگاه روش های تامین مالی بخش مسکن با سپرده یا بدون سپرده و تامین مالی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و همچنین تسهیلات ساخت و ساز و ... را به مردم و فعالان ساختمانی معرفی کرد.
وی افزود: در مرحله‌ی بعد، کسب و کار شرکت ها و فعالان ساختمانی حاضر در این نمایشگاه، با آشنایی و تعاملات بیشتر با بانک و شرکت های دیگر رونق خواهد گرفت.
وی در پایان اظهار داشت: پس از آشنایی و تعامل بیشتر میان فعالان ساختمانی حاضر در این نمایشگاه و بانک مسکن، مذاکرات نهایی در محل مدیریت ها، ادارات و همچنین محل شرکت های ساختمانی ، انجام خواهد شد و این اتفاق خوبی است و امیدواریم نتایج بسیار خوبی نیز در بر داشته باشد.


زنجیره خبر


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000