نشست مشترک مدیر شعب گلستان و مدیرکل سازمان صدا و سیمای استان

محمد غفوریان مدیر شعب گلستان طی نشستی مشترک با بهرام عبدالحسینی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان، دیدار و پیرامون تعاملات و همکاری های دوجانبه گفتگو نمود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این نشست مشترک که در محل مدیریت استان برگزار شد، غفوریان مدیر شعب استان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه ، طی سخنانی خدمات و فعالیت های بانک را به اختصار معرفی و تشریح نمود و در ادامه با اشاره به وظیفه خطیر بانک مسکن بعنوان یک بانک دولتی و تخصصی که در راستای اجرای سیاست های دولت گام بر می دارد ، بر ضرورت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به عموم مردم در خصوص شرایط و مزایای تسهیلات مسکن از محل حساب صندوق پس انداز مسکن یکم بعنوان یک طرح ملی و دولتی تأکید کرد.

غفوریان با بیان این مطلب یادآور شد: در راستای ایجاد رونق اقتصادی در کشور به ویژه در بخش مسکن و ساختمان و با توجه به رسالت اطلاع رسانی سازمان صدا و سیما در کشور ، انتظار می رود تا در زمینه آگاهی بخشی از شرایط تسهیلات حساب مذکور به عموم مردم فعالیت گسترده تری صورت پذیرد.

همچنین در ادامه این دیدار ، عبدالحسینی مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان نیز با اظهار خشنودی و تشکر از برگزاری این نشست ، بر تعامل و همکاری میان صدا و سیما و بانک مسکن بعنوان یک بانک دولتی و مردمی تأکید کرد و اعلام آمادگی نمود: به منظور تحکیم روابط و گسترش تعاملات و همکاری های فیمابین، صدا و سیما نسبت به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی پیرامون طرح های دولتی و ملی بانک به مخاطبین و مردم ازطریق مصاحبه و نشستهای خبری و همچنین به تمامی پرسنل این سازمان اقدام خواهد نمود.

گفتنی است، در این نشست مشترک مقرر شد تا پیگیری های لازم به منظور انتقال حساب های غیردولتی صدا و سیما به بانک مسکن استان صورت پذیرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000