مدیریت شعب بانک مسکن لرستان:

خبرنگار می تواند ذهن جامعه را آرام یا ملتهب کند

نشست خبری مدیریت شعب بانک مسکن استان لرستان با اصحاب رسانه ظهر چهارشنبه ۱۷ مردادماه به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرگزاری بانک مسکن-هیبنا به نقل از بانگ اساطیر، مرتضی دهداری زاده با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر، گفت : دستیابی به پیشرفت ، توسعه و سربلندی استان و کشور، مراقبت از منافع ملی، مصالح مردم و آرمان های ارزشمند انقلاب جز با صداقت و مجاهدت در عرصه آگاهی واطلاع رسانی میسر نمی شود .
وی با اشاره به نقش عظیم و پررنگ خبرنگاران در تمام ابعاد جامعه ، اظهار داشت : در عرصه بانکی و پولی نقش خبرنگاران و گزارشگران بسیار حساس است ، نوع انتقال و پوشش خبری هم می تواند ذهن جامعه را آرام کند و هم آن را به التهاب بکشاند.
مدیریت شعب بانک مسکن لرستان با بیان اینکه خبرنگار می باید تلاش کند خبر را بدون واسطه دریافت نماید ، خاطرنشان ساخت : خبری که با واسطه و غیر مستقیم به دست خبرنگار می رسد ممکن است نوع گویش ، امیال شخصی و اهداف سیاسی واسطه در آن دخیل باشد بنابراین باید سعی کرد خبر را مستقیما از ادارات و نهادها دریافت نمود .
این خبر حاکی است در ادامه این نشست، سید حمزه موسوی اطهر معاونت مدیریت بانک مسکن استان لرستان با پاسداشت روز خبرنگار و شهدای این عرصه، بیان داشت: خبرنگار مسوولیت آگاهی بخشی و روشن گری جامعه را به عهده دارد و این مسوولیتی بسیار سنگین است .
وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های خبرنگاران گسترش آزادی بیان و اندیشه است ، تصریح نمود: خبرنگاران نماینده افکار عمومی و دیده بان جامعه هستند .
معاونت مدیریت شعب بانک مسکن لرستان گفت: جامعه باید بهای زیادی برای خبرنگاران قائل باشد به خصوص در مورد کسانی که در راس هرم مطبوعات و خبر قرار دارند .
وی اذعان کرد : خبرنگاران مشکلات عدیده ای را تحمل می کنند، فشارهای جسمی، روحی و روانی فراوانی به آنان آسیب می زند جامعه باید در رفع این مشکلات اقداماتی انجام دهد تا این دغدغه ها کمی مرتفع شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000