حضور مشتریان برتر مدیریت منطقه غرب تهران در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

مشتریان برتر مدیریت شعب منطقه غرب تهران، از هجدهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان و غرفه بانک مسکن بازدید کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

بنا به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا و به نقل از مدیریت شعب منطقه غرب تهران، در سومین روز از برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، مدیریت غرب تهران ضمن دعوت از مشتریان برتر منطقه به منظور بازدید از نمایشگاه، پذیرای آنان در غرفه بانک مسکن بود.

در این گردهمایی که با حضور معاون اداره کل بازاریابی و تعدادی از روسای شعب برگزار شد، ضمن بررسی نیازهای مطرح شده از سوی مشتریان، راهکارهای اجرایی به منظور رفع موانع و توسعه روابط دوسویه با آنان ارایه شد.

عجم حسنی-معاون اداره کل بازاریابی- ضمن اشاره به بانک مسکن به عنوان بانکی معتبر و قابل اطمینان در سرمایه گذاری، بر برگزاری جلسات متعدد با مشتریان و رایزنی با ادارات ذیربط در جهت تامین خواسته های آنان تاکید نمود.

علیرضا ممی زاده-معاون اجرایی منطقه- نیز ضمن اشاره به سیاست های سال جاری بانک مسکن مبنی بر ارایه بسته حمایتی تسهیلات به سازندگان واحدهای مسکونی کوچک و میان متراژ در بافت های فرسوده و غیر فرسوده ، در بخش صدور ضمانتنامه نیز، مشتریان را به ارایه وثایق ترکیبی به منظور دریافت خدمات بیشتر تشویق نمود.

در پایان از مدیران شرکت های کیسون(مشتری برتر شعبه سعادت آباد)، سابیر بین الملل(مشتری برتر شعبه پرند)، عمران و مسکن سازان ایران(مشتری برتر شعبه شیرازشمالی)، تهویه کوهساران و پایدارتجارت سرام(مشتریان برتر شعبه شیرازجنوبی)، با اهدای هدایایی تقدیر بعمل آمد.


زنجیره خبر

کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000