جلسه با مدیرعامل شرکت غله

در راستای اطلاع رسانی هرچه بیشتر خدمات بانک مسکن جلسه ای با حضور مدیر عامل شرکت غله و مدیر شعب استان در شهر مقدس مشهد برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

با عنایت به اهمیت ارتباط بانک مسکن با سازمان ها ، ادارات و شرکت های فعال در سطح استان و در راستای اطلاع رسانی هرچه بیشتر خدمات بانک مسکن جلسه ای با حضور مدیر عامل شرکت غله ، مدیر شعب استان ، رییس شعبه شهید صارمی مشهد در محل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در شهر مشهد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این جلسه حسن خطیب زاده مدیر شعب استان اظهار داشت : بانک مسکن با قدمت 80 ساله به عنوان یک بانک تخصصی و دولتی در جهت تأمین سرپناه و مسکن آحاد مردم، خصوصاً قشر حقوق بگیر جامعه تلاش می کند . در ادامه جلسه نوری، مدیر عامل شرکت غله نیز از بانک مسکن به نیکی یاد کرده و خانه دار شدن خود را مدیون بانک مسکن دانست و اظهار داشت : با توجه به اینکه اکثر کارکنان شرکت جوان و فاقد مسکن می باشند، نیاز به حمایت و خدمات بانک مسکن دارند.

سپس امیر بدخشان رییس دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت، خدمات بانک مسکن، خصوصاً صندوق پس انداز مسکن یکم و مسکن جوانان را تشریح کرد.

در خاتمه مقرر شد تفاهم نامه ای جهت همکاری بیشتر و توسعه روابط بین بانک و شرکت تنظیم و منعقد شود. گفتنی است پس از این جلسه به دعوت شرکت غله از سیلوی مشهد بازدید به عمل آمد و حاضرین با قسمت های مختلف این شرکت آشنا شدند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000