با حمایت بانک مسکن و حضور نهادهای مختلف؛

ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه برگزار شد

ششمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه با حضور بانک مسکن به عنوان حامی طلایی به میزبانی دانشگاه شریف برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، مهدی کاووسی فر رییس اداره کل فناوری اطلاعات بانک مسکن در مراسم ششمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه گفت: اینجانب به نمایندگی از طرف همکارانم در بانک مسکن از جناب آقای دکتر ربیعی ریاست محترم پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف، جناب آقای مهندس روزی طلب مدیریت محترم شرکت آریا راد شریف، دانشگاه شریف به عنوان میزبان و تمامی عوامل برگزاری ماراتون برنامه نویسی که گام مهمی را در شناسایی نخبگان و استعدادهای کشور برداشته اند، تشکر و قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی در امر مسکن با پشتوانه ای قریب به 80 سال سابقه، و با تلاشی شبانه روزی در ارایه راهکار مناسب به آحاد مختلف جامعه به منظور تهیه سرپناه ، همراه با رویکردهای جدید اندیشیده است.

کاووسی فر افزود: بانک مسکن در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و درونزا بودن اقتصاد ، اقدام به راه اندازی مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن، برای توجه به اقتصاد دانش بنیان و حمایت موثر از نخبگان کشور و همچنین توسعه کارآفرینی کرده است.

وی ادامه داد: مرکز توسعه کار آفرینی بانک مسکن در سه حوزه مسکن و ساختمان، خدمات نوین تامین مالی و بانکداری الکترونیک از ایده های نوین و کارآفرین حمایت و پشتیبانی می کند.

رییس اداره کل فناوری اطلاعات بانک مسکن، توجه و سرمایه گذاری در صنعت نرم افزار را مهمترین اقدام در ارتقاء نظام سلامت اداری و رفاه عمومی در کشور عنوان کرد و افزود: در همین راستا بانک مسکن به عنوان حامی برتر ششمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه ، در این ماراتون شرکت و چالشی با نام کیف پول الکترونیکی را مطرح
کرده است.

کاووسی فر همچنین در این مراسم تاکید کرد: در خاتمه ضمن آرزوی موفقیت برای تیم های شرکت کننده در این مارتون، آمادگی شرکت فناوری اطلاعات ناواکو به عنوان شرکت صد در صدی بانک مسکن در حوزه IT را در همکاری با نخبگان و صاحبان ایده در تولید و توسعه نرم افزاراهای مالی و بانکی ، اعلام می دارد.

در این ماراتون که بانک مسکن اسپانسر طلایی آن بود، دانشجویان در قالب حدود ٨٠ تیم در حوزه برنامه نویسی تلفن همراه به رقابت پرداختند و در نهایت ٣ تیم برتر، توسط گروه داوران که بانک مسکن یکی از اعضای این تیم داوری بود، برگزیده شدند.

علاوه بر این بانک مسکن از تیم ها و دانشجویان مستعد در حوزه برنامه نویسی تلفن همراه که در این ماراتون حضور داشتند را برای نوشتن نرم افزازهای تلفن همراه ویژه بانک مسکن دعوت به عمل آورده است.

این اقدام بانک مسکن در راستای حمایت از ایده های خلاقانه در حوزه برنامه نویسی تلفن همراه با رویکرد حمایت از اشتغال فارغ التحصیلان و توسعه و ترویج کارآفرینی است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000