مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی:

شهدا، چراغ هدایت ما محسوب می شوند

شهدا ، چراغ هدایت ما در طول مسیر خدمت رسانی به ملت و دولت محسوب می شوند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، به منظور تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس جلسه هماهنگی و هم اندیشی مسئولین ستاد مدیریت و روسای شعب بانک مسکن شهر اراک، به پیشنهاد کمیته فرهنگی مدیریت، این بار در مصلای بیت المقدس شهر اراک و در جوار مزار شهدای گمنام آرمیده در مصلای شهر برگزار شد.

مجید امیری مدیر شعب بانک مسکن استان، با گرامی داشت مناسبات هفته های گذشته( هفته دولت و روز کارمند، هفته بانکداری اسلامی، دهه امامت و ولایت) و مناسبات پیش رو (ایام حزن و ماتم شهادت سرور و سالار شهیدان و اصحاب وفادارش و هفته دفاع مقدس) و با تجلیل از مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، نقش وجودی شهدا در جامعه را همچون چراغ هدایتگری دانست که می تواند مسیر خدمت دهی و خدمات رسانی صادقانه به ملت و دولت را روشن و هموار سازد.

امیری حضور کارکنان دولت و مسوولین نظام در مکان های مقدسی چون مزار شهدا، میعادگاه های نماز جمعه، راهپیمایی ها و مجامع اجتماعی از یک سو و حضور فعال و موثر ایشان در پشت میز خدمت رسانی به مردم، با هدف رفع مشکلات و تسهیل و تسریع در انجام امور ایشان، از سوی دیگر را ؛ نشانه همدلی و هم افزایی کارکنان و مسوولین دولت با مردم دانست و اظهار داشت: بهترین شکل تجدید میثاق ما با شهدا، انجام به موقع وظایفی است که به ما محول شده است و تعهد مان به سازمان و به مردم و به انتظارات ایشان در چارچوب قوانین و مقررات می تواند به تحقق آرمان های انقلاب و شهدا تسریع بخشد.

وی تصریح کرد: عملکرد کارکنان مدیریت و شعب بانک مسکن استان مرکزی باید بر مبنای شاخص ها و اهداف تعیین شده رقم بخورد و در مجموع، ماحصل ارزیابی عملکرد هر شعبه در پایان هر ماه که مبین تلاش گروهی و خرد جمعی شعب بانک است می بایدکارنامه قبولی داشته و در ردیف شعب با جایگاه سبز عملکردی قرار گیرند.

مدیر شعب بانک مسکن استان در ادامه، با بررسی عملکرد 5 ماه گذشته شعب مدیریت و فاصله آن ها با اهداف مورد انتظار، به نقاط ضعف و قوت برخی شعب در این باره پرداخت و از مسوولین شعب خواست با تعامل و همدلی بیشتر، از نظر مشورتی روسای شعب موفق در مسیر عملکردی شعبه خود بهره مند شوند.

در ادامه، هر یک از مسوولین شعب و مسئولین دوایر ستاد مدیریت حاضر در جلسه، پیرامون مشکلات موجود و راه کارهای پیشنهادی در زمینه امور جاری بانک، ایراد سخن نمودند. در پایان این جلسه، کارکنان بر سر مزار شهدای گمنام حضور یافته و با قرایت فاتحه و تقدیم شاخه های گل، بار دیگر با شهدا و آرمان های مقدس ایشان تجدید میثاق کردند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000