تلاش مسئولین استان مرکزی در رفع مشکلات مسکن مهر شهر جدید امیرکبیر

تا پایان مهرماه سال جاری؛ مشکلات ساختاری مسکن مهر در شهر جدید امیرکبیر باید مرتفع شده و ساکنین، بدون دغدغه و نگرانی در آن شهر به زندگی بپردازند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در جریان بازدید جمعی از مسوولین استان مرکزی از شهر جدید امیرکبیر و پروژه های مسکن مهر ویلایی در این شهر و نیز دیدار وی با شماری از ساکنین؛ پیرامون مشکلات زیرساختی در این شهر بحث و تبادل نظر شد و ساکنین مسایل و مشکلات ساختاری پروژه ها را به سمع و نظر مسوولین استان رساندند.

در ادامه ابتدا سید مهدی مقدسی نماینده مردم، با تفکیک مشکلات مطروحه از سوی ساکنین و ارجاع آن به مسوولین سازمان های حاضر در جلسه، خواستار پاسخگویی مسوولین ذی ربط و تسریع در رفع مشکلات وی شد و خاطر نشان کرد: انتظار داریم تا کمتر از سه ماه دیگر، مردم شهر جدید امیرکبیر در منازل خود مستقر و به زندگانی عادی و بی دغدغه خود بپردازند و پرونده مسکن مهر در این شهر نیز همچون سایر شهرهای استان خاتمه یابد.

در بخش دیگری از جلسه، به ترتیب: دکتر بختیاری فرماندار شهر اراک، طهماسبی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر ، آمره مدیر عامل آب منطقه ای و امیری مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی در خصوص پیشرفت عملیات عمرانی و چالش های موجود در منطقه بیاناتی مطرح داشتند.

مجید امیری مدیر شعب بانک مسکن استان در اظهارات خود؛ با تشکر از عنایات مسوولین امر و تلاش آنان در پیگیری تا رفع مشکلات شهر جدید امیر کبیر گفت: طی ماه های اخیر و با همت کارکنان شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر و بانک مسکن استان، از مجموع 1130 واحد مسکونی مورد مشارکت بانک در این شهر، مشترکین 716 واحد، مبادرت به تقسیط تسهیلات دریافتی خود نموده و بالغ بر یکصد خانوار در شهر ساکن شده اند. وی خطاب به نماینده ساکنین شهر امیرکبیر گفت: خوشبختانه با وجود همه موانع، به همت مسوولین دستگاه های ذیربط، تا حدود زیادی مشکلات، برطرف شده و به زودی شرایط زندگی در این شهرک ویلایی که از وضعیت آب و هوایی و زیست محیطی مناسبی برخوردار است فراهم خواهد شد.

امیری افزود: خوشبختانه طی ماه های اخیر شاهد رشد قابل ملاحظه ای در قیمت املاک و اراضی شهر امیرکبیر بوده ایم و یقینا جذابیت جغرافیایی و اقلیمی این شهر، ارزش افزوده واحدهای ویلایی آن را باز هم افزایش خواهد داد. لذا از ساکنین انتظار داریم ؛ به خاطر وجود برخی مشکلات عدیده، وجهه این شهرجدید را برای مالکین دیگر و سایر متقاضیان خرید واحد دراین شهر را تضعیف و تخریب ننمایند.

امیری همچنین اظهار امیدواری کرد، مشترکین واحدهائی که تاکنون نسبت به تقسیط تسهیلات خود اقدام ننموده اند، با شتاب بیشتر و تا پیش از تعلق رقم سنگین جرایم دیرکرد مشارکت بانک به تسهیلات ایشان؛ نسبت به تقسیط و تعیین تکلیف تسهیلات دریافتی مبادرت ورزند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000