سطح بالای رضایتمندی مشتریان از خدمات دهی بانک مسکن

رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن اعلام کرد: مطابق با نتایج گزارش دایره افکار سنجی، سطح رضایتمندی مشتریان از شعب بانک مسکن در سراسر کشور به بیش از 70 درصد رسیده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، اداره کل روابط عمومی بانک مسکن به نمایندگی از مدیر عامل، به طور دوره ای با هدف بررسی روند خدمات دهی و سرویس دهی شعب بانک مسکن در سراسر کشور را مورد بازدید و بررسی قرار می دهد. در این میان با شناسایی نقاط ضعف و قوت، مشکلات و پیشنهادهای مختلف مطرح شده از سوی پرسنل شعب و همچنین مشتریان و ارایه گزارش های دوره ای، زمینه اقدامات اصلاحی برای رفع مشکلات احتمالی و تدوین بسته های خدماتی نوین و منعطف در بانک مسکن فراهم می شود.

مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن با تاکید بر آنکه بازدید از شعب مختلف بانک مسکن در سراسر کشور به نمایندگی از سوی مدیر عامل به صورت دوره ای انجام می شود، اظهار کرد: از آنجا که اداره کل روابط عمومی به صورت مستقیم به عنوان زیرمجموعه مدیریت عامل بانک مسکن محسوب می شود، این اداره کل به نمایندگی از مدیر عامل به صورت دوره­ای مسولیت بازدید از شعب مختلف بانک مسکن در استان های مختلف کشور را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: این بازدیدها با هدف شناسایی نقاط ضعف و قوت، مشکلات و پیشنهادهای ارایه شده شعب مختلف و گزارش دهی آن به ستاد انجام می شود.

به گفته وی در قالب این بازدیدها از یک سو مشکلات پرسنلی و مربوط به درون مجموعه شعب و از سوی دیگر مشکلات و درخواست های مشتریان مراجعه کننده به شعب در استان­های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد.

احمدی با بیان اینکه بیشترین مطالبات مطرح شده از سوی شعب بانک مسکن در خصوص مشکلات فضای کاری است، تصریح کرد: در جریان این بازدیدها، موارد مختلف مطرح شده از سوی کارکنان شعب همچون انتقادات و پیشنهادها نسبت به فضای کار استخراج، ثبت، طبقه­ بندی و سپس به صورت گزارش­های کاربردی به مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک ارایه می شود.

رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن تاکید کرد: در قالب این بازدیدهای دوره ای، به مشکلات وپیشنهادهای ارایه شده از سوی مشتریان نیز رسیدگی می شود. بخش عمده سوالات و درخواست های مشتریان، در خصوص بسته های اعتباری و تسهیلاتی جدید تدارک دیده شده برای متقاضیان بخش مسکن است.

وی اضافه کرد: بخش دیگری از درخواست های مطرح شده از سوی مشتریان مربوط به درخواست افزایش سقف تسهیلات خرد، تقاضای افزایش تسهیلات جعاله و افزایش سن آپارتمان های مشمول تسهیلات صندوق یکم از 15 سال به 20 سال است.

وی در عین حال گفت: به طور کلی بخش مهم درخواست مشتریان مراجعه کننده به شعب بانک در استان های کشور افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن است.

احمدی با اشاره به نتایج گزارش دایره افکار سنجی عنوان کرد: در این بخش آمار رضایت از بخش های مختلف از مشتریان به صورت دوره ای (سه ماهه و شش ماهه) دریافت می شود. نتایج این گزارش نشان می دهد در حال حاضر سطح رضایت مندی مشتریان از خدمات دهی شعب بانک مسکن در عمده استان به بیش از 70 درصد رسیده است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000