بازدید معاون اعتباری اداره کل اعتبارات و تأمین مالی بانک مسکن ازپروژه های مشارکتی بانک در سنندج

محمد رضا روشن فکر، ضمن بازدید از روند ساخت پروژه های مشارکتی بانک در سنندج، بر لزوم تسریع در اجرای پروژه ها و رفع مشکلات آنان تاکید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، محمد رضا روشن فکر،معاون اعتباری اداره کل اعتبارات و تأمین مالی بانک مسکن در جریان این بازدید و دیدار با معاون اجرایی مدیریت شعب استان کردستان و روسای دوایر و کارشناسان مدیریت و روسای شعب سطح شهر سنندج ضمن تأکید بر تعیین تکلیف پروژه های مشارکت و رعایت بهداشت اعتباری در پرداخت تسهیلات، اظهار داشت: اگر در اعطای تسهیلات، بهداشت اعتباری رعایت شود و اعتبار سنجی خوبی در زمان اعطای تسهیلات انجام گیرد، آمار معوقات در استان پایین خواهد بود.

وی استراتژی بانک مسکن را خانه دار کردن مردم و تحقق بخشی به نیاز واقعی جامعه دانست و تصریح کرد: کاهش NPL، کاهش قیمت تمام شده پول، پرداخت تسهیلات بدون سپرده و توجیه اقتصادی طرح های مورد مشارکت از محورهای اصلی سیاست های بانک است.

در این دیدار سعد اله عزیز معاون اجرایی مدیریت ضمن ابراز خرسند ی از حضور معاون اداره کل اعتبارات و تأمین مالی بانک در استان، بازدید و برگزاری این دیدارها را موجب دلگرمی و اعتماد به نفس کارشناسان فنی و ارزیابان منطقه و نیز در جهت تجزیه و تحلیل سیاست های اعتباری بانک و کمک به بهود و اجرای دقیق بخشنامه ها و دستور العمل ها نقش بسزایی دارد.

عزیز با اشاره به برگزاری منظم جلسات کمیته های اعتباری و وصول مطالبات در مدیریت کردستان گفت: تمامی اقدامات مدیریت کردستان خصوصا برگزاری منظم جلسات کمیته های اعتباری و وصول مطالبات در راستای تحقق اهداف بانک بویژه کاهش NPL و قیمت تمام شده پول و جلوگیری از اعمال سلیقه شخصی و پرداخت تسهیلات براساس سیاستهای اعتباری و دستور العمل های بانک می باشد.

گفتنی است معاون اداره کل اعتبارات و تأمین مالی به همراه معاون اجرایی و رییس دایره فنی و ارزیابی مدیریت کردستان از پروژه های مشارکت مدنی توسعه مسکن، بانک کشاورزی و 56 واحدی شهرک سعدی (سرمستی) بازدید و از نزدیک اجرای عملیات و روند پیشرفت این پروژه ها را بررسی کردند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000