توزیع بیش از ۳۰۰ بسته کامل لوازم التحریر میان دانش آموزان دبستان شهدای بانک مسکن تنگستان

بیش از 300 بسته کامل لوازم التحریر میان دانش آموزان دبستان شهدای بانک مسکن تنگستان، توزیع شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، عقیل زینلی بخوانی مدیر شعب بانک مسکن استان بوشهر در آیین اهدا مایحتاج دانش آموزان مدرسه شهدای بانک مسکن اهرم تنگستان که با حضور مقامات شهرستان تنگستان برگزار شد با اشاره به این که تأمین نیازهای اولیه تحصیلی دانش آموزان نیازمند سبب ایجاد آرامش فکری و روحی بیشتر در آنان می شود اظهار داشت: بانک مسکن به پاس مسوولیت اجتماعی که دارد برخود واجب می داند از دانش آموزان حمایت نماید. به همین منظور در ابتدای سال تحصیلی بر آن شدیم تا با نیت خیرخواهانه وخدا پسندانه به بیش از 300 نفر از دانش آموزان مدرسه شهدای بانک مسکن اهرم بسته های لوازم التحریر و کیف دانش آموزی که یکی از ارکان و اصلی ترین اجزاء مورد نیاز دانش آموزان در طول سال تحصیلی می باشد اهداء نماییم.

مدیر شعب استان بوشهر ضمن اهدا هدایا به دانش آموزان اظهار داشت: به 10 نفر از دانش آموزان برتر دبستان شهدای بانک مسکن اهرم که از طرف مدیران مدرسه معرفی شوند حساب پس انداز مسکن جوانان با تامین حداقل مبلغ واریزی اولیه افتتاح می شود.

در این مراسم پولادیان رییس اداره کل آموزش و پرورش شهرستان تنگستان هم طی سخنانی از عملکرد بانک تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است بانک مسکن با مشارکت سازمان نوسازی مدارس استان بوشهر نسبت به احداث مدرسه 12 کلاسه دبستان شهدای بانک مسکن در شهرستان اهرم به مساحت اعیانی آموزشی 1800 متر مربع اقدام نموده و این مدرسه در حال حاضر به بهره برداری رسیده است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000