مدیر امور فناوری و اطلاعات و ارتباطات اعلام کرد:

معرفی بانک مسکن به عنوان پایدارترین بانک در بین بانک ها ی عضو شتاب

بانک مسکن به عنوان پایدارترین بانک در بین بانک ها و موسسات مالی عضو شتاب در خرداد،تیر و مرداد سال جاری از سوی بانک مرکزی معرفی شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

ساسان شیردل در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ، در خصوص پایداری بانک ها در حوزه سرویس دهی خدمات مبتنی برکارت اظهار داشت: پایداری بانک ها به مفهوم ارایه خدمات 24*7 بدون وقفه و با سرعت و کیفیت بالا در حالت صادرکنندگی و پذیرندگی می باشد. در همین راستا بانک مسکن به عنوان پایدارترین بانک در بین بانک ها و موسسات مالی عضو شتاب در خرداد،تیر و مرداد سال جاری از سوی بانک مرکزی معرفی شده است.
مدیر امور فناوری و اطلاعات و ارتباطات افزود: بر اساس بخشنامه های بانک مرکزی هر 24 ساعت به سه بازه کم باری ،میان باری و پر باری تقسیم می شود و هر بانک موظف است در بازه های مورد بحث بیش از 5/98 درصد تراکنش ها را به صورت موفق پاسخ دهد.
بر همین اساس ،اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی هر ماه با پایش تراکنش های موفق و ناموفق هر بانک را اعلام می نماید . ملاک این ارزیابی تعداد تراکنش های ناموفق می باشد که مشتری در عدم موفقیت آنها دخیل نبوده و خطا به دلیل اشکال عملکرد بانک صادر کننده بوجود آمده است .
وی گفت: حصول این موفقیت نتیجه تلاش بی وقفه همکاران بانک مسکن در بخش های مختلف حوزه مدیریت فناوری اطلاعات می باشد و از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقاء سطح خدمت رسانی می توان از پشتیبانی 24 ساعته از سرویس های آنلاین بانک، ایجاد سامانه جامع مانیتورینگ برای کنترل تراکنش ها و اطلاع رسانی به موقع رخدادها و همچنین ارتقاع و تجهیز زیر ساخت مرکزداده نام برد.
شیردل در ادامه افزود: بانک مسکن برای حفظ و ارتقا این موفقیت اقدام به تشدید کنترل، نظارت و پایش تراکنش ها و شناسایی نقاطی که سبب بروز اختلال یا مغایرت مالی می شود و همچنین تلاش در شناسایی به موقع مشکلات در کنار به روز نگه داشتن و پایش مداوم تجهیزات زیرساختی، سبب دستیابی به بالاترین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک در بین تمامی بانکها و موسسات شبکه بانکی خواهد بود .
مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات با اشاره به محصولات و خدمات نوآورانه بانک مسکن در حوزه بانکداری الکترونیک اظهار داشت:
بانک مسکن با ارایه سرویس آوا بر روی خودپرداز های خود برنده تندیس محصول برتر اجتماعی در جشنواره دکتر نوربخش در بین تمامی بانکها و موسسات شد.

شیردل افزود:سرویس آوا خدمت جدیدی است که بانک مسکن انحصاراً بر روی خودپردازهای خود ارایه کرده است که به واسطه آن تمامی پیامها و از جمله مبالغ تراکنش ها برای مشتریان خوانده می شود، در نتیجه مشتریان روشندل یا کم سواد و یا مشتریانی که به هر دلیل قادر به خواندن و درک صحیح صفحات و پیامهای خودپرداز نیستند می توانند با آسودگی خاطر از دستگاه خودپرداز بانک مسکن استفاده نمایند.
وی در پایان گفت:سرویس مذکور در حال حاضر بر روی خودپردازهای منتخب نزدیک مراکز نابینایان نصب شده است و پس از اخذ بازخورد لازم، بر روی تمام خودپردازها نصب می شود که این مهم طی سه ماهه سوم سال جاری صورت می پذیرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000