فرماندار مه ولات :

بانک مسکن مورد علاقه مردم است

فرماندار مه ولات از شعبه فیض آباد در مدیریت خراسان رضوی بازدید و با کارکنان آن شعبه دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مسعود رنجبر فرماندار مه ولات ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان شعبه فیض آباد، در بازدید از این شعبه در خصوص نقش بانک مسکن در رونق صنعت ساختمان اظهار داشت :

تأمین مالی مسکن یکی از اجزای کلیدی استراتژی مسکن به شمار می رود. بانک رهنی در دوره زمانی قبل از انقلاب و بانک مسکن بعد از انقلاب به عنوان تنها بانک تخصصی مسکن در تأمین مالی این بخش نقش موثری داشته اند.

وی افزود : بخش مسکن به دلیل ارتباط قوی با سایر بخش های اقتصادی نقش اساسی در رشد اقتصاد دارد. این بخش به دلیل نیاز بالایی که به داده های سایر بخش های اقتصادی دارد می تواند به عنوان موتور رشد و توسعه در اقتصاد کشور عمل کند.

فرماندار مه ولات در ارتباط با شرایط پرداخت تسهیلات مسکن در مقایسه با سایر بانک ها اعلام کرد :

فرآیند دریافت تسهیلات مسکن توسط متقاضیان همیشه با مشکلاتی رو به رو بوده است که برخی از مشکلات از سوی خود متقاضی و برخی به دلیل سخت گیری و سلیقه ای عمل کردن شعب بانک است.

وی ادامه داد : سخت گیری شعب در زمینه معرفی ضامن کارمند، الزامی بودن ارایه سند شش دانگ توسط متقاضی تسهیلات، آزاد سازی با تأخیر اقساط و واریز آن به حساب متقاضی و عدم قبول تضامین زنجیره ای از جمله مشکلاتی است که موجب مراجعات مردمی به این فرمانداری شده است.

مسعود رنجبر در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد : طرح های متنوع و مختلف و ارایه تسهیلات مناسب بانک مسکن گامی بزرگ جهت پیشبرد رونق در فعالیت های ساختمانی و ایجاد انگیزه در جوانان و مزدوجین به شمار می آید.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000