تفاهم نامه همکاری «گروه سرمایه گذاری مسکن» و «سازمان نوسازی شهر تهران»

نشستی با حضور مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن و مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران، به منظور همکاری بیشتر برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در راستای اجرای طرح مسکن امید و به منظور توسعه همکاری در راستای تحقق اهداف طرح ملی باز آفرینی شهری، گروه سرمایه‌گذاری مسکن و سازمان نوسازی شهر تهران تفاهم نامه همکاری امضا نمودند.

این نشست در روز شنبه 14 مهر ماه 97 با حضور روزبه ظهیری هاشمی، مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه معاونین و مدیران شرکت از یک سو و کاوه حاجی علی اکبری، مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران به همراه معاونین مدیران این سازمان در دفتر شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن تشکیل شد.

بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه، مقرر شده است گروه سرمایه‌گذاری مسکن، مطالعات اولیه، تدقیق برنامه‌های فیزیکی پروژه‌ها و ارزیابی اقتصادی زمین‌ها را انجام داده و پس از توافق طرفین، اقدام به انعقاد قراردادهای مشارکت در ساخت روی زمین‌های منتخب نمایند. مجموع متراژ این قطعه زمین‌ها بیش از 105 هزار متر مربع است و پتانسیل احداث بیش از 1500 واحد مسکونی در آن‌ها وجود دارد که این تعداد پس از تدقیق طرح‌ها، نهایی خواهد شد.

شایان ذکر است گروه سرمایه‌گذاری مسکن در راستای تحقق اهداف طرح ملی بازآفرینی شهری، طی دو سال گذشته اقدام به تعریف پروژه‌های متعددی نموده است که از جمله آن‌ها می‌توان به پروژه بازآفرینی شهری 5.4 هکتاری حکم‌آباد تبریز، پروژه جمعه مسجد اردبیل و چهار پروژه در بافت ناکارآمد اطراف حرم مطهر رضوی اشاره کرد. همچنین چند پروژه دیگر در شهرهای تهران، زنجان، اصفهان و شیراز در دست بررسی و مطالعات است. گروه در سالیان گذشته نیز با احداث حدود 1400 واحد مسکونی، تجاری و اداری در بافت‌های ناکارآمد شهرهای تهران، مشهد، تبریز، کاشان، اصفهان و همدان، به خوبی در این راستا ایفای نقش کرده است و بناهای استوار و ماندگاری را از خود به یادگار گذاشته است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000