با پیگیری های مستمر مدیریت و انعقاد تفاهم نامه؛

بیمه البرز استان کردستان به جمع مشتریان بانک مسکن پیوست

شرکت بیمه البرز با انعقاد تفاهم نامه همکاری دو جانبه با بانک مسکن مدیریت شعب استان کردستان و افتتاح حساب به جمع مشتریان بانک مسکن پیوست.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان با حضور در مدیریت بیمه البرز استان کردستان از انعقاد تفاهم نامه همکاری دو جانبه و افتتاح حساب شرکت بیمه البرز در بانک مسکن خبر داد.

سلیمی در این دیدار با اشاره به ار تباط بسیار موثر و تنگاتنگ بیمه با بانک به منظور ارایه خدمات مکمل مالی به مشتریان اظهار داشت : بانک و بیمه می توانند مکمل یکدیگر در ارایه خدمات مالی به مشتریان خود باشند و با انعقاد این تفاهم نامه می توانیم خدمات بیمه ای ممتاز را از طریق بیمه البرز به مشتریان بانک معرفی نماییم.

سلیمی در ادامه افزود: با توجه به سطح توانگری بسیار بالای بیمه البرز در پرداخت خسارت در سطح کشور و ارایه خدمات مالی و بانکی بسیار متمایز بانک مسکن، انعقاد این تفاهم نامه می تواند موجب خرسندی و رضایت مشتریان بانک و بیمه شود.

جمشید علیرمائی مدیر بیمه البرز استان کردستان نیز در این مراسم با تقدیر از مدیر شعب استان کردستان به جهت انتخاب بیمه البرز به عنوان بیمه مورد اعتماداین بانک گفت: برای مجموعه بیمه البرز مایه مباهات وافتخار است که این تفاهمنامه را بانک مسکن بعنوان بزگترین بانک تخصصی منعقد کرده است و امیدواریم با یاری خدا بتوانیم خدمات خوبی به مشتریان و کارکنان بانک مسکن ارایه دهیم.

لازم بذکر است این تفاهم نامه در جهت ارایه خدمات بانکی به شرکت بیمه البرز و افتتاح حساب این شرکت در بانک مسکن و نیز بهره مندی کارکنان و مشتریان بانک مسکن استان کردستان از خدمات بیمه ای بیمه البرز منعقد شده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000