دیدار مدیر شعب استان کردستان با رییس دانشگاه کردستان؛

از افتخارات بانک مسکن ارایه خدمات مالی و بانکی به مدرسین و کارکنان دانشگاه است

مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان با رییس دانشگاه کردستان دیدار کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این دیدار جلال الدین سلیمی مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان با اشاره به مسوولیت اجتماعی بانک ، خدمت رسانی و ارایه خدمات مالی و بانکی به کارکنان و مدرسین دانشگاه را افتخار بانک دانست و همکاری موثر و ارتباط دو جانبه بانک و دانشگاه را بسیار با اهمیت دانست.

سلیمی بهترین گزینه برای سرمایه گذاری را بخش مسکن برشمرد و ابراز داشت: بخش مسکن نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور دارد و بانک مسکن نیز با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت نقش بسیار مهمی را در رونق و توسعه این بخش ایفاء نموده است.

مدیر شعب استان کردستان در ادامه به برنامه های بانک در جهت خانه ساختن اقشار مختلف جامعه خصوصا افتتاح حسابهای متنوع با نرخ سود بسیار کم برای همه سنین اشاره کرد و افزود : بانک مسکن برای هر مقطع سنی حساب و برنامه ای برای خانه دار ساختن آنها دارد که از جمله این حسابها می توان به حساب پس انداز مسکن جوانان برای فرزندان کارکنان و حساب صندوق پس انداز مسکن یکم با طرح زوجین با نرخ سود تک رقمی برای کارکنان جدید الاستخدام و در آستانه ازدواج ونیز تشکیل تعاونی مسکن برای کارکنان و مدرسین دانشگاه اشاره کرد.

در ادامه اخلاقیان رییس دانشگاه کردستان به همکاری با بانک مسکن در راستای تأمین نیازهای مالی و بانکی کارکنان و دانشگاه خصوصا تهیه مسکن برای آنان اشاره کرد و تصریح نمود: با توجه به سابقه درخشان بانک مسکن به عنوان یک بانک دولتی خوشنام، بسیار خرسندیم بتوانیم با انعقاد تفاهم نامه زمینه همکاری با بانک مسکن را فراهم نماییم.

گفتنی است در پایان این جلسه هدایایی از طرف مدیریت شعب بانک مسکن استان کردستان به رییس و معاونین دانشگاه کردستان اهداء شد .


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000