بررسی مشکلات دستگاه های کارت خوان

نشستی با هدف بررسی مشکلات دستگاه های کارتخوان فروشگاهی با حضور مدیر شعب استان و مدیر شرکت فناوری اطلاعات ناواکو در استان خراسان رضوی، برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این نشست که با هدف بررسی مشکلات دستگاه های کارتخوان فروشگاهی با حضور مدیر شعب استان خراسان رضوی، معاون مالی و فناوری، رییس دایره سیستم های مدیریت، رییس شعبه بلوار خیام مشهد به نمایندگی از شعب استان و مدیر شرکت فناوری اطلاعات ناواکو استان خراسان رضوی برگزار شد،حسن خطیب زاده مدیر شعب استان با اشاره به اهمیت تکریم مشتریان اظهار داشت : ضرورت دارد شعب از مشتریان پر تراکنش قدردانی کنند تا زمینه ادامه همکاری با این مشتریان و بهبود عملکرد آنها فراهم شود.

وی افزود : کیفی سازی عملکرد دستگاه ها توسط شرکت ناواکو مورد تأکید است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

در ادامه این نشست حمیدرضا همت آبادی معاون مالی و فناوری مدیریت به ارایه مشکلات شعب در خصوص دستگاه های کارتخوان فروشگاهی پرداخت و تصریح کرد : عمده ترین مشکلات موجود در شعب را می توان کمبود دستگاه های سیار، ‌سرعت پایین دستگاه ها و عدم تخصیص اینترنت به مشتریان ، عدم ارتباط مناسب و همکاری لازم بین شعب و شرکت ناواکو در جمع آوری پایانه های کم کار، عدم اطلاع رسانی مناسب توسط شرکت ناواکو در ارتباط با طرح های انگیزشی و قرعه کشی های برگزار شده و جوایز اهداء شده به دارندگان کارتخوان فروشگاهی دانست.

سپس مختار فخرایی مدیر شرکت فناوری اطلاعات ناواکو در خراسان رضوی عنوان کرد : در حال حاضر سرعت دستگاه ها نسبت به گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است. وی افزود : عدم رضایت مشتریان از ارایه خدمات جانبی دستگاه های کارتخوان بانک مسکن مانند عدم تخصیص تسهیلات به حساب های متصل به دستگاه،‌ ارایه خدمات جانبی مانند مودم اینترنت و عدم رصد دائمی عملکرد دستگاه های کم کار و پرکار توسط شعب باعث کاهش استفاده مشتریان از این دستگاه ها شده است.

در پایان این نشست مقرر شد اطلاع رسانی بیشتر جهت قرعه کشی جوایز دستگاه ها و همچنین انواع خدمات و امکانات جدید دستگاه های کارتخوان فروشگاهی انجام پذیرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000