تقدیر از برندگان جوایز قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه در استان یزد

در جلسه ای در مدیریت شعب، تعدادی از برندگان جوایز ویژه سی و هشتمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک مسکن مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیر شعب استان یزد با تقدیر و تشکر از اعتماد مشتریان به بانک مسکن و سپرده گذاری در این بانک، بانک مسکن را امانتدار مردم معرفی نمود و خواستار ترویج فرهنگ قرض الحسنه و کمک به هم نوع و انفاق و ایثار شد. وی در ادامه سخنان خود ضمن ارایه گزارشی از تاریخچه بانک و وضعیت کنونی آن به معرفی انواع خدمات نوین بانکی پرداخت و با اشاره به آیات خداوند و احادیث ائمه اطهار به اجر و ثواب اعطای قرض الحسنه به نیازمندان اشاره نمود.
صیدنبی حیدریان سپرده گذاران در حسابهای قرض الحسنه را افرادی خیر و نیکوکار خواند که با افتتاح حساب قرض الحسنه، به فکر کمک رسانی به همنوعان خود می باشند و هیچ گونه چشم داشتی از این سپرده گذاری به غیر از خدمت رسانی به آحاد مختلف جامعه ندارند.
وی به خدمات بانک از منابع قرض الحسنه اشاره نمود و افزود: بانک مسکن با اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به جوانان و تسهیل زمینه ازدواج آنان، مدرسه سازی در مناطق محروم و دیگر اقدامات خیرخواهانه اقدام می نماید.
در پایان مراسم لوح های سپاس و جوایز برندگان حسابهای قرض الحسنه بانک مسکن در استان، به برندگان جوایز ویژه حاضر در جلسه اهداء شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000