سرپرست اداره کل راه و شهرسازی اصفهان:

در دهه فجر امسال پرونده مسکن مهر استان اصفهان بسته می‌شود

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۷/۰۸/۲۷
امیرخانی گفت: در خصوص مسکن مهر تحت تعهد تنها ۱۸۰ واحد در شهرضا باقی مانده که بنا داریم در دهه فجر جشن اختتامیه را برگزار و پرونده این پروژه بسته شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا امیرخانی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، در خصوص آخرین شرایط مسکن مهر این استان اظهار داشت: در پروژه مسکن مهر در استان اصفهان از ۱۶۰ هزار واحدی که تعهد آن با ما بود تنها ۱۸۰ واحد در شهرضا باقی مانده است.

وی ادامه داد: این واحدها ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و تنها در بحث نصب کابینت، درب و قفل‌ها کمی کار مانده که بنا داریم در دهه فجر جشن اختتامیه مسکن مهر استان اصفهان را برگزار و پرونده آن را در استان ببندیم.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی اصفهان با تأکید بر اینکه تمام واحدهای مسکن مهر این استان متقاضی دارند، تصریح کرد: با مذاکراتی که انجام گرفت هیچکدام از واحدهای استان بدون متقاضی نیست و همه آنها تعیین و تکلیف شده‌اند.

امیرخانی با اشاره به برخی مشکلات روبنایی و زیربنایی در پروژه‌های مسکن مهر استان اصفهان اظهار داشت: در بحث روبنایی مشکل مدارس را داریم که ۵۰ درصد سهم تحت تعهد ما پیش‌بینی شده و منتظر مابقی اعتبارات هستیم که آن را تامین کنند.

وی ادامه داد: در خصوص مسائل بحث آماده سازی هم با شهرداری‌ها جلسه‌ای برگزار کردیم که کار را پیش ببرند. قرار است آنها بررسی‌های لازم را انجام و یک عدد اعلام کنند و پس از بررسی همه مسائل این موضوع در صورتجلسه‌ای ثبت و به شهرداری‌ها تحویل داده شود. با این روند پیش‌بینی ما این است که تا پایان سال در بحث آماده‌سازی توافقات لازم دست پیدا کنیم.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000