شعبه شهر جم استان بوشهر به باشگاه ۱۰۰۰ میلیاردی ها پیوست

برگزاری جشن ۱۰۰۰ میلیاردی شعبه شهر جم با حضور عقیل زینلی بخوانی مدیر شعب استان بوشهر برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این مراسم عقیل زینلی بخوانی ضمن تبریک و برشمردن موفقیت های حاصله، ورود شعبه شهرجم به باشگاه ۱۰۰۰ میلیاردی ها را نتیجه کار گروهی،تلاش، همدلی و جدیت همه جانبه تمامی کارکنان دانست و افزود: شعبه شهرجم از شعب بسیار موفق این مدیریت است و اساس این موفقیت، همسوسازی به موقع و سریع شعبه با تغییراتی است که در بانک رخ می دهد.

وی افزود: امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته و با همسویی و همدلی موجود بین همکاران صف و ستاد ، شاهد موفقیت های بیشتری در آینده باشیم.

زینلی راز موفقیت یک سازمان را همدلی، وفاق، و اتحاد کارکنان عنوان کرد واظهار نمود: وجود همدلی و تعامل بین کارکنان اولین شرط موفقیت در تحقق اهداف است و در این راستا نقش رؤسای شعب در مدیریت ارتباط با کارکنان و مشتریان نقشی اساسی و محوری بوده که با برنامه ریزی درست می تواند در ارایه خدمات بهینه به مشتریان اثرگذار باشد .

مدیر شعب استان بوشهر از جذب منابع این شعبه به بیش از هزار میلیارد ریال و عضویت در باشگاه هزار میلیاردی بانک مسکن تشکر و قدردانی نمود و به پاس کسب این موفقیت به هر یک از همکاران شعبه شهر جم لوح سپاس اهداء کرد.

در این مراسم سعیده سلیمانی رییس شعبه شهر جم به ارایه گزارشی از عملکرد شعبه پرداخت و اظهار داشت: امیدواریم با تلاش و کوشش مضاعف تمامی کارکنان شعبه به جایگاه بالاتر برسیم.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000