با حضور رییس اداره تسهیلات تبصره ای انجام شد؛

افتتاح هجده هزار و پانصدمین واحد احداثی مناطق زلزله زده کرمانشاه

هجده هزار و پانصدمین واحد احداثی در مناطق زلزله زده کرمانشاه، با حضور جمعی از مسوولان بانکی افتتاح شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، همزمان با ایام سالروز وقوع زلزله، با حضور ندا کسری کرمانشاهی،رییس اداره کل تسهیلات تبصره ای بانک مسکن ،خانم دانشمندی رییس اداره اعتباری بانک مرکزی، خانم خردمند، مسوول اعتبارات بانک های تخصصی بانک مرکزی و همچنین ریحانی پور مدیر شعب استان کرمانشاه ، هجده هزار و پانصدمین واحد احداث شده از محل تسهیلات پرداختی بانک مسکن در مناطق زلزله زده ، مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه در آیین افتتاح این واحد که در یکی از روستاهای اطراف شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد از عملکرد شبکه بانکی به ویژه بانک مسکن در طی یکسال اخیر تقدیر کرد.

این گزارش حاکی است ، در حاشیه این مراسم ، خانم کسری کرمانشاهی ، رییس اداره تسهیلات تبصره ای طی سخنانی اظهار داشت : تا کنون 48 هزار فقره انواع تسهیلات احداث، بازسازی ، معیشت و مقاوم سازی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه پرداخت شده است و تمام تلاش بانک این بوده ، تسهیلات در اسرع وقت و با کمترین پیچیدگی اداری در اختیار خانوارهای آسیب دیده قرار بگیرد.

وی افزود : در یک سال گذشته، جلسات متعددی با حضور مسوولان ارشد بانک در مرکز و کرمانشاه با رویکرد کمک به پرداخت سریع و به موقع تسهیلات برگزار شده است و در بازدیدهایی که مدیرعامل بانک و اعضای هیأت مدیره، در چندین نوبت از منطقه داشته اند بر تسهیل در پرداخت تسهیلات و بازسازی واحدهای آسیب دیده تاکید کرده اند.

خانم کسری کرمانشاهی در بازدید از شعبه سرپل ذهاب و گفتگو با کارکنان شعبه ضمن تقدیر و تشکر از همکاران بخاطر یک سال تلاش بی وفقه در پرداخت تسهیلات اظهار داشت : طی یکسال اخیر بیشترین فشار کار بر همکاران ما در شعب مناطق زلزله زده بود با وجود اینکه خودشان نیز از زلزله آسیب دیده بودند اما با ایثار و از خود گذشتگی برای به سرانجام رساندن تکالیف بانک و خدمت مطلوب به مردم تلاش شبانه روزی کردند.

رییس اداره کل تسهیلات تبصره ای در این بازدید که با همراهی مسوول اعتبارات بانک مرکزی و همچنین رییس بخش اعتباری بانک های تخصصی بانک مرکزی انجام گرفت بر تحویل به موقع کارت های اقساط و اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص پرداخت اقساط تاکید کرد.

ریحانی پور، مدیر شعب استان کرمانشاه ، نیز اظهار داشت : آنچه که همکاران ما در طول یک سال از وقوع زلزله انجام دادند در تاریخ بانک مسکن و شبکه بانکی بی نظیر است . پرداخت این حجم تسهیلات با همکاری اداره کل تسهیلات تبصره ای و دیگر مدیریت ها با اعزام نیروی کمکی انجام شد که لازم است به خاطر این زحمات ، کمال تقدیر و تشکر را از همه همکاران داشته باشیم.

مدیر شعب استان کرمانشاه ، اظهار امیدواری کرد با پایان یافتن پرداخت تسهیلات ، شاهد همکاری بیش از پیش ادارات مرکزی در راستای وصول مطالبات وبازگشت منابع بانک باشیم.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000