نشست مشترک مدیر شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد و مدیر کل راه و شهرسازی استان

نشست مشترک مدیرشعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل راه و شهرسازی استان به منظور بررسی مسائل و مشکلات پروژه های مسکن مهر برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مهدی آل وردی مدیر شعب بانک مسکن استان در این نشست با تاکید بر لزوم تعامل میان بانک و راه و شهرسازی، تعیین تکلیف پروژه های مسکن مهر را مهمترین مساله عنوان کرد و خواستار حل مشکلات در این حوزه شد.

آل وردی با اشاره به واحدهای مسکن مهر تعیین تکلیف نشده بیان داشت: در این استان 2185 واحد مسکن مهر وجود دارد که برای ساخت این واحدها از تسهیلات بانک مسکن استفاده شده است اما تا کنون به هر دلیلی برای فروش اقساطی به بانک معرفی نشده اند.
وی با ارایه آمار واحدهای تعیین تکلیف نشده به تفکیک شهرستان های استان اظهار داشت: گچساران 1126 واحد، دهدشت 763 واحد و یاسوج 296 واحد مسکن مهر دارند که در انتظار معرفی از سوی راه و شهرسازی به بانک برای فروش اقساطی می باشند.
مدیر شعب استان در پایان سخنان خود آمادگی کامل این بانک را برای فروش اقساطی تسهیلات مسکن مهر در صورت معرفی از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد.
در ادامه این نشست سید عبدالمجید نژادصفوی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، با ابراز رضایت از عملکرد بانک مسکن در حوزه مسکن مهر به برخی مشکلات از جمله آب، برق و گاز پروژه ها اشاره کرد و قول مساعد داد که در سریع‌ترین زمان ممکن موانع معرفی به بانک را برطرف نمایند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000